Zwangerschapsklachten voor NOD?!

Hey Allemaal,



Ik heb even een vraagje.

Heeft iemand voor zijn NOD zwangerschapsverschijnselen gehad en was toen daadwerkelijk zwanger?



Ik ben al een aantal dagen een beetje misselijk (nouja eten komt omhoog).

Ook borsten zijn gevoeliger

Rare ongesteldheidskramp na de seks :eh: (HEB IK ECHT ANDERS NOOIT!)

Ik heb erg veel trek in vlees…

Wordt misselijk bij de geur van melk en chocolade… (al zijn negerzoenen nu helemaal in bij mij…)



Iemand meer van dit soort kwalen gehad? Ik mag morgen 4 dagen voor mijn NOD testen met de testen die ik heb gekocht… ben zo benieuwd!!!



Liefs

Summerchild

Ik had bij alle zwangerschappen (ook de mk) zwangerschapsverschijnselen voor NOD. Het lastige is dat ik ze ook had in rondes waarin ik niet zwanger bleek te zijn, maar in de rondes dat ik wel zwanger was was het voor mij niet te missen. Zo stond ik de dag voor NOD fluitend onder de douche (terwijl ik me normaal gesproken dan zo depressief als een oude eikenhouten deur voel) of moest ik verschrikkelijk kokhalzen toen ik iemand met niet zo’n frisse geur rook 's ochtends vroeg.

Allemaal voor mij heel opvallende en afwijkende dingen.

Ik duim voor je! :pray:

Bij mijn mk was ik vanaf de bevruchting?! 24/7 misselijk. Ik had deze keer ook klachten, maar kon net zo goed PMS zijn.

ik d8 elke ronde dat ik zwanger zou kunnen zijn :lol: qua kwaaltjes dan…



maar de 2 x dat het echt raak was had ik enkele dagen voor mijn nod 2 x zoveel honger… (wat nog 2 weken doorging)

@ Teun



Ik heb altijd honger! :lol:



@Rainbow



Wow dat is heftig! Dat heb ik dus deze keer ook… ik heb raar gevoel onderin mijn buik… ik hoop het zo hè!



Liefs

Summerchild

Ik had al de 3 de keren ook al verschijnselen; vage misselijkheid, honger en koud.

Maar ik had dat ook 2 keer toen het toch echt niet zo was (of niet meer zo was?)

Nou vanochtend een zwangerschapstest gedaan, maar deze was ongeldig… ik ben benieuwd. Ik wacht nog een paar dagen en dan nog maar een keer proberen.



Liefs

Summerchild :-*