uj, had je ook rode bultjes bij de 1e amocxicillinekuur?
Ik wel nl en mijn HA waarschuwde dat ik niet nog een keer amoxicilline mag, omdat ik anders in shock kan raken…
Ik denk ik zeg het maar even… :oops: :shifty:
Ja, dat had ik inderdaad. Vandaag heb ik weinig last en eigenlijk nog niet veel rode bultjes ontdekt, dus vandaar dat ik niet naar een huisartsenpost gebeld heb. Mocht het morgen anders zijn dan bel ik morgen alsnog hoor. Maar ik voel me verder eigenlijk wel goed. :think:
Ai itch itch… verder nog tips tegen de jeuk? Dat jullie het 5 weken uithielden! Ik heb 1 nacht niet geslapen door de jeuk en word al gek! Tips welkom!
Jeuk jeuk…
Wicky je kunt naar je huisarts gaan en vragen hoe hij tegenover het gebruik van Zyrtec tijdens de zwangerschap staat.
Als je dit mag gebruiken dan kun je het beste de naamloze variant cetirizine vragen, die is goedkoper (wordt niet geheel vergoedt).
Dit werkt perfect tegen de jeuk en zo kun je die laatste weken nog goed doorkomen.
Sterkte ermee, ik weet precies hoe jij je nu voelt :hug:
Mijn verloskundige zegt dat de jeuk die ik nu voel (al een aantal weken) niet van de zwangerschap kan komen omdat dat nog te vroeg is. Vanaf welke week kregen jullie er last van? En had het uiteindelijk met hormonen of een overgevoeligheid te maken? Ga nu even proberen terug te lezen via de link… (had ik ook eerst kunnen doen natuurlijk :oops: )