zwangerschapsdementie duurt nog járen, wie overtreft mij?

En ik ben dus al bijna een jaar niet meer zwanger :mrgreen:

Ja hoor, volop gehad:


  • vuile was in de droger doen en me afvragen waar het waspoeder nou in moet


  • afstandsbediening, tandenborstels, tandpasta, alles lag in de koelkast


  • telefoon lag in de la van de afstandsbediening


  • op den duur herkenden ze me bij de bank toen ik de blokkade op mijn pas op moest laten heffen wegens drie maal foute pincode invoeren


  • echt alles vergat ik, mijn man werd er soms dol van :oops:



    Wie heeft er nog meer van die leuke dingen???

@Jenni wrote:

- Tot twee keer aan toe de verkeerde fiets optuigen met boodschappentassen, kinderen en buggy, tot grote woede van de echte eigenaar die tot twee keer toe net aan kwam lopen toen ik alles op en aan de fiets had hangen.


  • in de veronderstelling dat je bij je eigen man in de auto stapt, in de verkeerde auto stappen, meteen beginnen te kletsen en je dan afvragen wat die vreemde vent in jouw auto moet.


  • bij de dokter komen omdat je het idee hebt dat je incontinent wordt, want elke morgen is je bed zo nat… en dan later thuis tot de ontdekking komen dat je waterbed lek is


  • babyshampoo in de koelkast en kipfilet in de droger (gelukkig kwam ik daar op tijd achter)


  • Als variant: rol leverworst in de vaatwasser en broodmes in de koelkast


  • naar de wc gaan, je afvragen waarom het zo nat wordt, en tot de ontdekking komen dat je zit te plassen met het brildeksel gewoon dicht
Ow geweldig, jij overtreft mij enorm! Vooral dat van die wc-brildeksel is hilarisch!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: