Hoihoi,
Momenteel zit ik aan maat 44 (of zelfs 46) qua broek.
Ik vraag me wel een beetje af waar je nou de leuke grote zwangerschapsbroeken kan kopen.
Ik moet nog 2 maanden, en ik zie toch echt zwangere meiden die volgens mij een nog grotere maat hebben.
Ik ken alleen de H&M en Miss Etam. (als je geluk hebt zit daar een keertje maat 46 bij, en die moet ik dan noodgedwongen maar nemen)
Hebben jullie tips of meer adressen? alvast bedankt
Groetjes van mij
Prenatal? Die broeken vielen mij altijd te groot uit…
Dank je, die was ik toch vergeten te noemen, de Prenatal, klopt…daar heb ik dan wel een enkele grote broek gezien, en 1 gekocht uiteraard.
Maar er is zoooo ontzettend weinig keus, vinden jullie niet dan?
groetjes
Ja, daar heb je gelijk in, heb zelf alleen bij Miss etam gekocht, maar heb juist een kleine maat, dus kon niet slagen bij de Prentatal…
Bij Miss Etam hebben ze hier alle zwangerschapsbroeken gewoon t/m maat 48, dus die gaan prima hier en ik vind het ook wel keus genoeg hoor daar. Verder heb ik nog geen leuke kunnen vinden.
ik heb 46 en koop bij h&m en prenatal.( noppies want eigen merk past niet)
ik had laatst een site gevonden met zwangerschapskleding/lingerie alles voor zwangere vrouwen etc waar ze tot maat 54 gingen…redelijke prijs ook nog…
heb zelf maat 44/46 maar kan redelijk goed slagen, promiss heeft trouwens ook de grote maten, maar niet alle filialen verkopen zwangerchapskleding
in c en a ook, tenminste in België toch…
liefs
Gerda
en weet ook iemand winkels waarbij ze grotere maten hebben en vooral voor de lange vrouw?? bij miss etam hebben ze de " long " afdeling, maar das niet voor zwangere dames… zou ik dan op den duur mijn eigen broeken moeten maken of heeft iemand tips?
In de reguliere winkels zijn voor mij alle broeken te kort, maar via internet is er wel het een en ander te vinden (niet veel hoor). Google maar eens op langer en zwanger Heb er net een broek van binnen!
Even voor je gegoogled: Misschien dat mama2be (webwinkel) iets voor je heeft? Of bellebelly.nl?
H&M pas ik dus echt niet.
Prenatal ook niet
Miss Etam gelukkig wel
C&A hier heeft geen zwangerschapskleding, ik ben 1 keer geslaagd bij de C&A in Antwerpen. (Mijn eerste zwangerschap, ging ik shoppen voor zw-kleding en kon nergens wat vinden en uiteindelijk 1 setje die ik niet eens veel heb aangehad bij de C&A gekocht :wall: )
Ik ben zoooooooo blij met mijn schoonmoeder die zo een broek voor me in elkaar heeft geflansed :dance: Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moest.
:think: Nu heb ik ergens een zwangerschapswinkel voor grote maten gezien, toen ik niet meer zwanger was, waar was dat ook alweer? :doh:
Ik meen in Leuven, ook al in Belgie :eh:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
CVS en beebiebeer, dat probleem heb ik dus ook: Lang en een grote maat. (Had ik eigenlijk bij mijn eerste berichtje ook moeten melden).
Als er dus al een grote maat broek hangt, is deze vaak te kort, ik ga idd maar eens in de webwinkels kijken, bedankt voor de tip!
Groetjes van mij
Hier in belgië hebben ze best veel in grote maten maar meestal in de zwangerschapsspeciaalzaakjes en dan betaal je toch wel flink wat …
Ik heb er van fragile, pas de deux, zerotonine, valja, …±60,70 euro voor een broek!
hallo…
ik weet niet of je de winkel duimeland kent.
daar kun je zien waar ze de winkels hebben, mischien wel dicht bij jou in de buurt.
ze hebben ook kleding in die maat.
maar als je het zeker wilt weten kun je het beste even bellen voor de zekerheid.
telefoonnummers staan ook wel op de site.
veel liefs aletha
Nou ben ik dus niet zwanger, maar was van de week in de C&A en dacht “goh, wat een leuke broek”. Sta ik in het pashokje, blijkt het een zwangerschapsbroek te wezen :oops:
Dus, misschien kan je daar eens kijken?
[edit] zie nu pas dat deze winkel al eens genoemd was. Sorry :shifty: