zwangerschaps streep

heyy… na schatting ben ik nu een week of 7 zwanger… en begin nu al zwangerschap streep te krijgen… heb hem bij me beide dochters gewoon niet gehad… is dit niet wat vroeg al?

ook groeit het buikje gewoon al… d8 dat het bij de tweede snel ging maar dit derde kindje kan al ruim zwemmen:P

Het is logische dat het wat sneller gaat… Er zijn al 2 kindjes voor geweest :inlove: En de zwangerschapsstreep heb ik ook al weer wat weekjes…

het gaat zeker snel stond vanochtend op de weegschaal 3 kilo erbij:-( maar daar in tegen ook al een leuk bollent buikje

weet jij waarom je bij de ene hem wel krijgt en bij de andere zwangerschap niet?(die streep dan he hahah)

Grappig, bij mijn vorige zwangerschap kwam die streep redelijk vroeg (vraag me geen termijn, dat weet ik echt niet meer :shifty: ) en bij deze kwam ie maar niet… heb 'm nu pas sinds een week of 2 :inlove: echt zo uit 't niets, zo apart!

Maar waarom je 'm bij de ene zwangerschap wel krijgt en bij de andere niet… geen idee :think:

Ik heb die streep bij m’n dochter niet gehad en ik heb 'm nu ook niet. Volgens mij heeft het te maken met de hoeveelheid pigment die je in je huid hebt… en aangezien ik ook niet zo heel snel bruin word…

ja dat hoorde ik ook over dat pigment dus d8 eigenlijk dat ik hem na 2 schappen niet nu ook niet zal krijgen hahaa:-)

mijn mannetje begon tis vast een jongen:p

@Jiska wrote:

Grappig, bij mijn vorige zwangerschap kwam die streep redelijk vroeg (vraag me geen termijn, dat weet ik echt niet meer :shifty: ) en bij deze kwam ie maar niet… heb 'm nu pas sinds een week of 2 :inlove: echt zo uit 't niets, zo apart!

Maar waarom je 'm bij de ene zwangerschap wel krijgt en bij de andere niet… geen idee :think:

Ik vondt het al zo raar dat ik hem nog niet had, maar hij kan nog komen dus.

Bij de eerste 2 had ik hem ook, reuzetrots op m’n buik met streep en nu is m’n mooie buik zo kaal.

@miranda433 wrote:

ja dat hoorde ik ook over dat pigment dus d8 eigenlijk dat ik hem na 2 schappen niet nu ook niet zal krijgen hahaa:-)

mijn mannetje begon tis vast een jongen:p

:wall: :wall: :wall: Gewoon niet goed gelezen dus :wall: :wall: . Had dus niet gelezen dat je 'm bij de vorige zwangerschappen dus niet had gehad :oops: . En wie zal het zeggen, wie weet is het nu idd een jongen en verklaart dat die streep :wink: . Zou dat bij mij betekenen dat ik weer een meisje krijg?? 8)

@ICL wrote:

Ik heb die streep bij m’n dochter niet gehad en ik heb 'm nu ook niet. Volgens mij heeft het te maken met de hoeveelheid pigment die je in je huid hebt… en aangezien ik ook niet zo heel snel bruin word…

Daar heeft het inderdaad mee te maken.

Ik heb ook allerlei verkleuringen onder m’n oksels in de navel en m’n tepels zijn bijna zwart in de zs, en dat heb ik nu ook allemaal behalve m’n streep :frowning: :wink:

bij mij is ie nooit weggeweest :oops:

@mamma van sharondenise wrote:

Ik heb ook allerlei verkleuringen onder m’n oksels in de navel en m’n tepels zijn bijna zwart in de zs, en dat heb ik nu ook allemaal behalve m’n streep :frowning: :wink:

:roll: ja, m’n navel is ook zo verkleurd. Ook is ie weer naar buiten gefloept, dus je ziet alles zitten zeg maar. Manlief riep van de week nog: tjeeemig wat is jouw navel víes!!

:doh: neuh schat, is verkleurd… (maar 't ziet er inderdaad niet al te fris uit… ach nog eventjes en dan heb ik m’n normale navel weer terug :inlove: :wink: )