(zwangerschaps-)kleding gezocht, maat 46-48

Ik kwam er vanochtend achter dat ik eigenlijk veel te weinig goede winterkleding heb! :oops: Vesten, truien, shirts, longsleeves, broeken, rokken, jurken, ik moet feitelijk nog van alles hebben!!!



Wie heeft nog iets liggen in mijn maat, dat ik voor een zacht prijsje over zou kunnen nemen?

Vooral dus winterkleding, en met hoop op een goede uitslag zwangerschapskleding… :oops: :oops: :oops:

zwangerschapsbroeken heb ik misschien wel…



maar kleding niet…

Welke maat, Pitje? Kan echt van alles nog wel wat gebruiken!

moet ik straks even kijken…



meen dat er 42 of 44 in staat, maar het viel veeeeel groter…

:pray: :pray: :pray:

Ik ga zelf nu richting maat 46. Dus ik zou in de kast moeten kijken wat ik weg kan doen.

Uit mijn hoofd kunnen 2 spijkerbroeken maat 48 weg (zwart en donkerblauw miss etam, oja de beenlengte is 30" Hoe lang ben je? Zelf ben ik namelijk maar 1,64)



Ik heb ook nog wel een paar zwangerschapsbroeken, maar die zijn niet echt voor de winter. Wel was ik zelf ook uitgerekent in hartje zomer, dus als het allemaal goed gaat (natuurlijk!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: ) en je geen lange benen hebt :wink: zouden die ook kunnen.



Truien en shirts en dergelijke moet ik echt mijn kast nog voor uitspitten, dus daar kan ik je nog geen antwoord op geven (en ik ben bang dat het dit weekend ook niet gaat lukken, daar Rinse dit weekend jarig is)



Oja, alles mag weg voor weinig of misschien sommige dingen die ik zoiezo weg zou gaan doen(?) voor niets.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik ben 1.76m… :?

oh chips ik ben ook maar klein, maar heb kleren van mijn sz geloof dat ik die broek niet korter heb laten maken… je hoort het… ga vanavond even kijken…

duimt nog harder :pray:

denk laat je niet in spanning loop meteen naar boven…



ik heb er 2 gevonden… niet van mijn sz. van mezelf (heb toendetijd van alles gekocht en nooit gedragen… :oops: )



deze breedte is



gemeten op de spijkerstof rand 50.5 cm

lengte (vanaf de stoffen rand) 114 cm

binnenmaat 80 cm

volgende… :mrgreen:



breedte (gemeten onder buik) 58 cm.

lengte (vanaf stoffen band gemeten) 89 cm



binnenkant 55 cm

Maar eens mijn beenlengte meten, want ik heb eerlijk gezegd geen idee! :lol:

Lief dat je al bent gaan kijken voor me! :-*

Binnenkant been tot kruis = ong 80 cm

Buitenkant tot zachte band = 107 cm

Breedte bij plat op de grond = 57 cm



En dan heb ik dus nu net een nieuwe zwsbroek aan, die echt perfect zit…



:think:

ik weet niet of je laarzen hebt… anders zou die andere erg leuk en fijn zijn



heb zelf ook zoiets gehad en vond m heerlijk…

Dat wordt maillots shoppen! 8)

Hoeveel wil je ervoor hebben?

Hier iemand van 1,80m en voor de zwangerschap maat 46/48 :wink:



Door een lange ziekenhuisopname ben ik tijdens de zwangerschap al afgevallen tot net onder startgewicht, maar nu na de bevalling nog meer. Ik weeg zelfs nog maar net zoveel als voor de 1ste zwangerschap terwijl ik in die zwangerschap toch zo’n 20Kg was aangekomen :think:



Als volgende week de oudste weer naar school gaat wil ik tijdens een dutje van de jongste wel eens neuzen in mijn kast.

Waarschijnlijk ben ik dit volgende week wel weer vergeten, maar herinner mij er gerust aan hoor :wink:

Oh, Sneeze, geweldig, dank je wel!!!

Ik zal volgende week wel aan je belletje trekken dan. :wink:



Offtopic: Heb jouw verhaal een klein beetje gevolgd op het forum, heftig zeg, hoop dat het nu goed gaat met jou? :-*

Heeft Han de positiekleding overgenomen? Anders ben ik misschien wel geinteresseerd.



Ik denk dat ik dalijk in maat 48 positiekleding pas.