Zwangerschaps-/bevallingsverlof

Hoi lieve meiden,



Door de titel lijkt het misschien of dit topic hier niet thuis hoort, maar dat is stiekem toch wel het geval :slight_smile:



Over twee dagen gaat namelijk officieel mijn VBN-zwangerschaps-/bevallingsverlof in. In eerste instantie heeft dit vooral betrekking op het directe contact met andere moeders hetzij via de informatiebijeenkomsten, hetzij via telefoondienst. Ik merk echter dat ik met mijn hoofd al wat langer in die mood ben :wink:

Daardoor ben ik hier nu minder actief dan een aantal van jullie van mij gewend is; ik vind het wel zo netjes om nu toch even iets van me te laten horen :shifty:

Gelukkig lezen hier veel ervaringsdeskundige moeders mee die met hun kennis en motivatie veel goede informatie blijven verspreiden en komt VBN-collega Kiddo ook nog regelmatig voorbij :thumbup:



Mocht je daar behoefte aan hebben, je kunt ook altijd telefonisch contact opnemen met de VBN. De VBN is zowel overdag als 's avonds en in de weekenden telefonisch bereikbaar via nummer 0343-576626. Je hoeft geen lid te zijn om te kunnen bellen en er zijn geen extra kosten aan verbonden (je betaalt alleen je gesprekskosten). Dus schroom niet, bel gerust; daar zijn we voor!



Goed, ik ga lekker verder coconnen :smiley:



Groetjes van Yvonne

Yvonne, geniet van je verlof!

Yvonne geniet ze!! En op naar een goeie bevalling straks! :thumbup:

wat lief dat je het even komt melden!





geniet van je coconnetje, en straks van je kleine wurmpie aan de borst!

hmmmm… lekker nestje bouwen, lekker alleen bezig zijn met wurmpje, heerlijk :inlove: .

Geniet ervan Yvonne :-* .

geniet ervan en succes met de bevalling straks!! :slight_smile:

Geniet er van en succes met de bevalling!

Owwwwwwwww yvonne, verlof heerlijk!!!



En wat lief dat je eraan denkt dat hier te komen melden



Hele fijne tijd gewenst en een mooie bevalling.

Geniet van je verlof!

Ik wens je een mooie en goede bevalling toe.

Heerlijk met verlof, geniet ervan!

Geniet ervan, :-*

owwwww ik dacht al, waar is ze… :o

geniet van je verlof en een topbevalling toegewenst… :inlove:

Ga je wel BV geven? :angel:

@ruud wrote:

Ga je wel BV geven? :angel:






:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@ruud wrote:
Ga je wel BV geven? :angel:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:lol: Hi hi hi er zijn er al meer die idd ook zo uit de gein tegen me hebben gezegd: "En nu ga je zeker ‘gewoon’ een fles geven heh! "

LOL… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove: :mrgreen:

Hoe gaat het :angel: ?

Ja het gaat goed joh :thumbup:

Op de bewegingen en de hikbuien van het kindje na is het nog helemaal rustig in mijn buik, nog geen voorwerk te bespeuren :slight_smile:

Het kindje is ook nog niet ingedaald, die heeft het gewoon nog prima naar de zin zo :smiley:

Ga dan ook spruitjes eten :wink: 8)

Geniet ze zoveel mogelijk en ook succes met het ‘wachten’ want je bent de 37 weken voorbij! Dat voelt toch vaak als ‘grensje’ dat je mag gaan bevallen…incl stiekeme hoop dat het dan niet meer lang duurt. :angel:

En heeft u ook bevallingswensen?