Hallo,
Misschien een rare vraag, maar wat is een zwangerschapsmasker precies? en hoe ziet dat eruit?
Zelf ben ik zowiezo niet zo’n “in de zon zitter” maar op mijn werk (kinderopvang) zit je toch vaak buiten als de kinderen met dit mooie weer buiten spelen. Is het dan verstandiger om in de schaduw te blijven? Of is het niet zo erg als de zon nog niet zo heel fel is (April)? Ik smeer mn gezicht standaard in met factor 25.
Kan iemand mij hiermee helpen?? (misschien iemand een foto)??
Je kunt bij google (afbeeldingen) eens zoeken naar foto’s…
staan er vast een paar op.
Kan je het zwangerschapsmasker voorkomen door je gezicht goed in te smeren met een hoge factor? Of kan je het dan ook krijgen?
Ik durf nu helemaal niet meer in de zon te komen…
Zwangerschapsmasker kenmerkt zich door bruine pigmentvlekken. Soms trekt het nog wel weg na de zwangerschap, soms heb je restverschijnselen.
Meer info over het masker (+foto) kun je bijv vinden op: http://www.huidinfo.nl/melasma.htm
Ik denk dat insmeren met hoge factor al heel afdoende werkt, hoor. En beetje door de zon wandelen is niet hetzelfde als echt doelbewust zonnen!
Gewoon even googlen, kom je heel veel te weten!
Mijn dochter is gisteren een jaar geworden en mijn zwangerschapsmaker van vorig jaar is nog steeds te zien
Over 3 weken gaan we op vakantie naar Turkije, en ik ben dus heel bang dat ik daar weer goed gevlekt vandaan ga komen.
Iemand een tip voor een hele goede gezichtscreme en sunblock?
:-*