Zwanger?

Hoi Allemaal,

Een tijd geleden was ik hier regelmatig te vinden, toen onze zoon Thom was geboren. Nu ben ik misschien zwanger van de tweede en ik vind het zooo spannend!!! Als het zo is ben ik rond Kerst uitgerekend. Deze weken voordat je een test kan doen zijn zo enorm geladen, ben ik zwanger of niet? Herken je dat? We hebben afgesproken het stil te houden de eerste 3 maanden, terwijl ik het soms wel uit wil schreeuwen. Daarom vind ik het hier zo fijn!

Groet, Maggie

welkom hier…

je kan nu toch nog neit weten of je zwanger bent of niet (omdat je een banner er hebt staan :eh: )

idd dan heb je net je vruchtbare periode gehad

je kan dan nog niet zwanger wezen

welkom hier

welkom en spannend nog even wachten op de uitslag!!

gr loessie

Maggie, welkom op het forum!

Ik duim voor je dat je idd zwanger bent :thumbup: Maar wat de anderen al zeggen, dat kun je nu natuurlijk nog niet zeggen/weten.

Hopelijk heb je gewoon gelijk en anders hopelijk niet teleurgesteld dat het niet zo is, want zwanger worden is en blijft een wonder. Ook al is de ene zwanger bij poging 1. Helaas gaat het voor de meeste toch een stuk minder snel of gewoon niet zonder hulp (of met hulp)

Succes,

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik hoop het ook voor je en wederom welkom! :mrgreen:

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Welkom en ik hoop voor je dat je zwanger bent.

misschien wilde ze een cyclusbanner en ging er wat mis? :think:

want anders vind ik dit een beetje vreemd :think: hoe lang ben je al bezig? sluit me aan bij ZOnneschijn…

ik hoop dat je snel jullie tweede wonder mag verwachten :dance:

hoi, veel succes en hoop dat je zwanger bent

Hoi meiden, dank voor jullie berichtjes. Ik ben niet erg handig met die banners, dus ik heb denk ik inderdaad een verkeerde, ik zal 'm veranderen. Groetjes, Maggie