Hoi Dames,
Hier ben ik weer, na laatstse maand dat het niks was…verscheen er gisteren tot mijn schrik/ongeloof een tweede (vaag) streepje op de tester en bij een tweede ook… je zou dus zeggen dat ik zwanger ben …maar vanacht en vandaag voelt mijn buik/baarmoeder wat zeurderig aan …nu ben ik bang dat ik toch nog een bloeding krijg ,…ik durf eigenlijk pas na het weekend naar de dokter te gaan … herkennen jullie dit … ??
Hoi FLower, deze vraag kun je beter stellen bij zwanger worden. (In dit gedeelte stellen we ons alleen voor)
Wat je vraag betreft. Een streep is een streep en lijkt mij dat je toch echt zwanger bent! :dance: Gefeliciteerd.
Het soort ongi gevoel wat je voelt is vrij normaal, tenminste zolang het niet gepaard gaat met bloedingen (rood bloed) Dit heet bandenpijn.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Van harte welkom op dit leuke forum en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!Ik denk dat wat je voelt de baarmoeder is, die zich aanpast aan de zwangerschap. Zolang je niet bloedt, is er niets aan de hand! En zelfs als je een beetje zou bloeden, betekent dit niet dat het mis gaat, hoor! Neem wel ff contact op met je ha dan! Maar vooral: geniet van dit mooie wonder!!!