Zwanger?

Op dit moment ben ik een beetje van slag. Ik heb een cyclus van ongeveer 35 dagen en zit op dit moment 5 dagen voor mijn nod, maar was toch nieuwsgierig of ik misschien zwanger ben.

Dus, vanochtend getest en dit is het resultaat.

Ben ik zwanger of niet? Het is nl. wel een heel erg licht lijntje wat ik zie?

Het lijntje was na 5 minuten in beeld, de foto is wat later genomen.

tja… hij is zeker heeeeeel erg licht… ik zou nog een paar dagen wachten, en dan nog eens testen… misschien heb je dan meer duidelijkheid.

liefs Ramona

heb m ff in negatief gezet voor je, en er staat echt ene lijntje hoor!

Bij een zwangerschapstest is een lijntje een lijntje. Maar het is natuurlijk wel nog heel vroeg…zou inderdaad over een paar dagen nog een test doen. Als het lijntje dan duidelijker is, dan weet je het. :slight_smile:

Wow Ramona, wat grappig!

Ik ga zeker nog een keer testen, ik kan het op dit moment nog niet geloven… :shock: :inlove:

Dat is een streepje :thumbup:

Heb zelf met deze zwangerschap ook getest 5 dagen voor mn nod of misschien nog wel eerder weet het niet precies maar ik had ook zo’n lijntje.

Zal mn testen eens bijvoegen…over een paar dagen moet hij donkerder worden hoor :wink:

Mijn ervaring is ook dat een licht lijntje uiteindelijk donkerder wordt, want anders staat er helemaal geen lijntje :wink: Maar zou zeker eerst nog een keer testen als je een paar dagen verder bent.

ik vind het niet eens een twijfelgeval :shifty: Gewoon positief hoor!!!

@fiep klophout wrote:

ik vind het niet eens een twijfelgeval :shifty: Gewoon positief hoor!!!

Nee ik ook niet, zag hem in 1 keer. :thumbup:

Aan de ene kant ja ik zie een streep dus zwanger.

Aan de andere kant voel ik ook de twijfel net als anderen: het is nog wel vroeg hoor, 5 dagen voor NOD :shifty: Meestal schuift bij een langere cyclus ook je eisprong naar achteren. En dat zou je nu pas ongeveer 3 weken en 2 dagen zwanger zijn… maar kan natuurlijk ook dat je eisprong eerder is geweest.

En we hebben in de augustus 2011 stoppers al drie sterretjes inmiddels :frowning: waaronder een vroege positieve test die toch mis ging dus ik durf even niet zo snel positief te zijn.

Maar voorlopig gewoon gefeliciteerd :thumbup:

ik zou ook zeggen gefeliciteerd!!!

@Marlous79 wrote:

waaronder een vroege positieve test die toch mis ging dus ik durf even niet zo snel positief te zijn.

Dat is natuurlijk ontzettend sneu :frowning: maar dat is ook direct de reden dat ze afraden te vroeg te testen. Juist omdat het voor NOD alsnog mis kan gaan.

Maar ja … testen zijn tegenwoordig steeds beter en dus kan er wel vroeger getest worden.

Zelf heb ik 3 dagen voor NOD getest bij de jongste en ik heb echt wel in mijn achterhoofd gehouden dat het altijd nog mis kon gaan… maar met een ma met bijna 11 weken tussen de 2e en 3e in wist ik dat sowieso al.

Ik heb niet minder genoten van die 2e streep en het donkerder worden ervan een paar dagen later :thumbup: en inmiddels is dat 2e streepje een knul van dik 9 maand.

Gefeliciteerd met je streep = een streep = zwanger.

Ik zie ook echt een streep hoor. Ik had zelf bij deze zwangerschap ook een heel licht streepje. Twijfelde of het wel een streep was maar de volgende dag was de streep bij een nieuwe test al echt duidelijk.

Zojuist een cb test gedaan en er stond “zwanger”!!! :inlove:

Ik denk dat ik verder ben in de zwangerschap dan dat mijn cyclus aangeeft, want clearblue geeft denk niet ‘zwanger’ aan als ik nu 3 weken en 2 dagen zou zijn…

Gefeliciteerd!

Zag gister op je foto toch ook wel lichtjes een streep staan, maar ‘zwanger’ is natuurlijk overduidelijk. Geniet ervan! :smiley:

:inlove: gefeliciteerd!!!

Er staat dan toch een indicatie bij van hoe lang je zwanger zou zijn? 1-2 weken op de test is 3-4 weken.

oh super!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!

@Tedski wrote:

Er staat dan toch een indicatie bij van hoe lang je zwanger zou zijn? 1-2 weken op de test is 3-4 weken.

Nee, dat is die andere test. Ik heb de test (3 in een pakje) met zwanger of niet zwanger.

gefeliciteerd :inlove: