Ben ongeveer 6 weken geleden gestopt met de pil.
Ben 2 weken overtijd heb afgelopen week een test gedaan maar die was negatief.
Heb wel wat klachten zoals, moe, ben af en toe niet te genieten(zegt manlief) :oops: )heb een zere onderrug, en heb veel afscheiding doorschijnend van kleur,sorry voor het zo uitdrukken.
Nu is mijn vraag denken jullie dat ik zwanger ben of loopt mijn menstruatie anders omdat ik gestopt ben met de pil.
Doe van het weekend nog een test als er nog geen :evil:zijngekomen
groetjes robin
weet je, ik lees die vraag hier heel vaak, en ik snap je onzekerheid, maar…dat kunnen wij onmogelijk beantwoorden, doorschijnende afscheiding ( niks mis met die term) hoeft niet te duiden op een zwangerschap een zere onderrug ook niet…dat je overtijd bent als je meestal wel op tijd bent is wel een aanwijzing natuurlijk maar misschien moet je gewoon even naar de dokter gaan?
ik wil je niet ontmoedigen hoor maar die klachten die jij beschrijft had ik zowiezo tijdens mijn menstruatie (alleen dat niet te genieten zijn was er net voor en tijdens was ik gewoon eigenlijk een heel zielug hoopje) door het niet slikken van de pil werd dat bij mij alleen verergerd.
je menstruatie loopt zowiezo anders nu je de pil niet meer slikt maar het hoort niet over te slaan dacht ik zo als je over een week nog niet menstrueert kan je misschien een afspraak maken bij je huisarts ??
het kan best even duren eer je ongesteld word,dat was bij mij ook
de eerste cyclus duurde geloof ik 70 dagen :mrgreen: