Hoi
Vraagje
Ik mag maandag al een vervroegde test doen …
Heb last van misselijkheid gevoelige borsten bultjes gekregen op de tepelhof.
Moe
Prikkelbaar
emotioneel
Krampen in mn liezen
En kan sinds 1 dag ook niet meer naar de wc obsipatie het dat geloof ik, heb ik ook nooit last van. En nu doet me alles zo’n zeer.
Nu was mijn vraag zou ik zwanger kunnen zijn?
Liefs Famke
misschien krijg je maandag duidelijkheid, als je getest hebt… groetjess
oh 23 juli was de eerste van mn laatste menstruatie
en 3 t/m7 aug was mijn vrucht bare week.
ik moet toch afwachten ook al voel ik me zo ben wel net vanaf 28 juli van de pil.
spannend hoor, ik zit ook op het wachtbankje. nog twee dagen dan is het maandag :thumbup:
:think: Sorry, maar ik volg je even niet…?
Je schrijft eerst dat je maandag een vervroegde test mag doen.
Daarna dat je 23-7 dag 1 van je cyclus had en dus van 3 tot 7-8 je vruchtbare week had.
Daarna ineens dat je 28-7 van de pil af bent :eh:
Dan ben je toch nog niet echt ongesteld geweest? Lijkt me beter als je je echte menstruatie even afwacht en dan vanaf dag 1 je cyclus berekend.
Kan zijn dat ie meteen daarna vrij regelmatig is, maar soms duurt het wel even voor het goed op gang is hoor.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die niet ongesteld worden na het stoppen met de pil maar meteen zwanger worden. Je kunt echter niet uitgaan van een eisprong 14 dagen na je vorige bloeding aangezien dat zoals ik begrijp uit je tekst een onttrekkingsbloeding was van de pil en geen echte menstruatie.
Vaak kun je na het stoppen met de pil van alles voelen wat ook kan bij een zwangerschap, dus ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar hou er rekening mee dat het bij het “ontpillen” kan horen!
Succes ermee!
Groetjes Amaya.
ben benieuwd!
ik was voor het laatst 23 t/m 27 ongesteld (tevens ook mijn stop week met de pil) daarna heb ik de pil gewoon niet meer geslikt de strip was op.
Mijn vruchtbare week was 3 t/m7 eisprong was de 6e
Met mijn zoontje was het ook gelijk raak na het stoppen met de pil
en voel me beetje vaag want dit soort dingen voel ik niet als ik de rotzooi moet gaan krijgen
dus wie weet
20e is de dag dat ik moet gaan testen dus ik w8 even af
Ja kan ontpillen zijn heb gister licht roze slijm bij afvegen gehad maar dat hoeft ook nog niets te zijn