zwanger?

Hallo

Ik heb een vraagje ik heb last van zwangerschapsverschijnselen

misselijk krampen borsten groter geworden en mn buik ook Hoofdpijn duizelig en moe

had een test gedaan maar was Negatief zit sinds 2 mnd weer aan de pil heb hiervoor de implanon gehad

ben nou dus gestopt met de pil om te kijken of ik ongesteld werdt omdat ik wil weten of ik zwanger ben of niet

ben maar 1 dag ongesteld geweest bruin/rood verlies

nu helemaal niks meer en nog steeds krampen en misselijk enz…

zou ik zwanger zijn??

Groetjes

Niemand ??

Ik zou zeggen doe een test :wink:

Ik denk dat je lijf van slag is van de verschillende anti conceptie. Als de testen negatief blijven ben je niet zwanger. Als je ongi lang uitblijft (maanden) zou ik de huisarts bellen.

@Meggie wrote:

Ik zou zeggen doe een test :wink:

Oh had er overheen gelezen dat je dat al hebt gedaan. Dan is je lijf misschien van slag. Anders de dokter bellen.

ja maar als mijn lijf van slag is waarom ben ik dan de 2 maanden hiervoor wel ongesteld geworden en gewoon normale dagen??

dan zou ik dat nu toch ook moeten hebben lijkt mij??

en toen was mijn buik ook niet opgezet of wat en ook en nu wel :shock:

Lijkt me een typisch beeld van een lijf dat van slag is… maar alleen een test biedt zekerheid. En anders naar de huisarts.

Wat wil je horen?

Ok heb wel vaker gewisseld van anticonceptie en dit nog nooit eerder meegemaakt maar goed ik zie ut wel doe zo nog wel ff een test!!

Nou ik vroeg het me gewoon af als ik op internet lees dat mensen maar 1 dag ongesteld zijn geweest dan zijn ze meestal zwanger zo doende

Heb gisteren avond een test weer gedaan en deze was weer negatief ben gewoon weer aan de pil begonnen als ik volgende maand niet ongesteld wordt weet ik genoeg denk ik…