Dag allemaal, net geregistreerd en direct al mijn eerste bericht.
Ik hoop dat iemand iets herkend in mijn verhaal.
28 mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen nog maar kort geleden dus. Gezien ik PCO heb en ik in heel mijn leven de keren dat ik ongesteld ben geweest ben op 2 handen kan tellen verwacht ik ook niet snel zwanger te zijn.
Echter 18 juni had ik een bloeding, enkel enorm weinig, zo weinig dat ik direct een vermoeden van innestelling had. voor een ongesteldheid was het echt te weinig.
Voor mijn bloeding had ik zo’n week ervoor telkens een stekend gevoel in mijn eierstokken, niet pijnlijk maar wel vervelend aanwezig.
18 juni en 19 juni verloor ik dus een beetje bloed maar in zo’n hoeveelheid dat het 2 keer een tampon was met misschien 3 a 4 druppels.
Nadat de bloeding gestopt was kreeg ik een aantal dagen last van gespannen en gezwollen borsten, dat nam ook weer af vervolgens en nu is het enkel een wat stekend gevoel soms in mijn tepels.
ondertussen vanaf 20 juni verschillende testen gedaan, allen negatief.
Vanochtend naar de dokter gegaan, maar die wist ook niets te zeggen, gezien de steken die ik voor de bloeding had ben ik in samenhang met mijn PCO wat huiverig voor een cyste, en zo heb ik vanmorgen een verwijzing gekregen voor een echo.
Ben er erg blij mee, hoop wat zekereid te krijgen, maar de echo is pas 22 juli! argh, nog zolang wachten.
Is er iemand die iets hierin herkend?
Ik wil mezelf niet zwanger denken, maar er gebeuren vreemde dingen met mijn lijf die ik niet herken.
De 22ste is echt nog ver weg! Ik kan me voorstellen dat je nu enorm in spanning zit. Ik kan je natuurlijk niet vertellen of je wel of niet zwanger bent, maar zoals je het beschrijft zou het kunnen. Ik duim voor je!
Jundi heeft je dokter geen zwangerschapstest gedaan…die zijn gevoeliger te zijn. Of bloed laten prikken?
Ik heb geen PCO, maar weet dat je daarmee meer kans op cystes kunt hebben. Dit weet ik doordat ik me hierin verdiept heb, aangezien ik nu ook een cyste heb. De pijn die je omschrijft is herkenbaar voor mij.
Dat je pas de 22e een echo hebt, vind ik belachelijk. Wellicht een tip: bel over een dag of 2 dat de pijn erger is geworden. Dat je heftige steken hebt.
De cyste hebben ze bij mij ontdenkt bij de nacontrole (echo) van de miskraam. Een wk erna kreeg ik enorm heftige steken. Dit zakte na een paar uur, maar heb direct gebeld. Binnen 3 dgn kon ik al komen voor een echo!!!
Bespaar je verder het verhaal en hoop dat je gewoon zwanger bent e/o geen cyste hebt, want door dat ding zit ik nu weer een tijdje aan de pil!