zwanger?

goedemorgen allemaal!!

ik voel me al een paar dagen vreemd, en heb daarom gisteren een test gedaan. ik had het klepje nog niet terug op de test gedaan of er stonden al twee dikke streepjes. nu ben ik bang dat het misschien een kapotte test was aangezien het zo snel ging. reactie’s?

ik wil niet nu al zo blij zijn en dat het later niet zo is, aangezien ik wel probeer zwanger te worden.

mijn hoofd zit vol met vragen en het lijkt net of me hoofd elk moment uitelkaar kan barsten haha :lol: maar met de vragen wacht ik eerst wel tot het zeker is.

groetjessss

Anne

tja, twee strepen is toch echt ZWANGER!!!

gefeliciteerd

dat het zo snel ging betekend dat er gewoon veel HCG in je urine zit, en dat is een goede zaak…

bedankt voor je reactie. ja dat dacht ik dus ook al ja…

mijn laatste dag van me periode was 18 mei (als ik me niet vergis, zal wel niet maar je twijfelt dan toch) dus ik ben niet 1 dag overtijd ik ben wel 2 weken al overtijd zo ongeveer.

de keren dat ik teste en zwanger bleek te zijn…kwam er ook binnen 5 sec. al een positief resultaat.

ik zou dus zeggen je bent zwanger!! gefeliciteerd!

als je eerste dag van je laatste menstruatie 18 mei was zou je 21 feb uitgerekend zijn.

@annedaemen wrote:

bedankt voor je reactie. ja dat dacht ik dus ook al ja…

mijn laatste dag van me periode was 18 mei (als ik me niet vergis, zal wel niet maar je twijfelt dan toch) dus ik ben niet 1 dag overtijd ik ben wel 2 weken al overtijd zo ongeveer.

Dan ben je ongv in maart uitgerekend! :mrgreen:

En ja, op je vraag : HET KAN ZO SNEL GAAN!!! :thumbup:

hoeraa hoeraa ik heb net een andere test gehaald en gelijk maar gedaan. op de test stond een + ik ben dus zwanger. we gaan vandaag even lang het ziekehuis om te vragen hoe of wat het makkelijkste is.

aangezien ik nu net pas een maand in zwitserland woon (baleeeee) en ik nog geen premissi heb en me vriend wel. hebben we dus veel na te vragen.

ik ben helaas ook een roker. maar ik heb morgen een afsrpaak bij de apotheek om te stoppen. ze hebben een soort snoepje en daar moet je dan lekker op sabbelen.

bedankt voor jullie reactie’s

oooooo ik ben zoooooooooooo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Van harte meid!! :inlove: :dance:

GEFELICITEERD!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wat goed van je dat je gaat stoppen met roken… succes!

Gefeliciteerd!!!

:dance: :dance:

Gefeliciteerd! :dance:

Blijf je ons op de hoogte houden?

bedankt allemaal!!!

ik ben net in het ziekhuis geweest en ze kunnen me niet verder helpen.

pas als alle gyn met hebben afgewezen kan ik daar terecht. ik weet niet hoe het in nederland gaat maar hier mogen ze je dus afwijzen, we hebben net gebeld en pas vanaf week 8 kunnen ze kijken hoe het gaat enz enz enz. onze afspraak staat nu op 13 juli, als we dit niet veranderen want net op die dag begint me vriend met zijn nieuwe werk.

en ik hou jullie allemaal op de hoogte! ik denk dat ik daarvoor een ander topic moet wezen? of een ander onderwerp moet aanmaken.

echt super bedankt allemaal :**: :inlove:

Gefeliciteerd… en succes met het stoppen met roken! Geniet van je zwangerschap.

gefeliciteerd met je zwangerschap

GEFELICITEERD!!

Gefeliciteerd!