Zwanger??

Hoi

ik had even een vraagje, ik ben aan de pil maar ben hem 2 dagen vergeten, wel gelijk ingenomen toen ik het merkte hoor!

Vorige week dinsdag kreeg ik ineens heel erg kramp in heel mn buik. Duurde ongeveer een uurtje en toen ging het over snachts heb ik wat bruin bloed verloren en op woendag een beetje rood bloed en daarna weer beetje bruin bloed en toen was het weg. Verder heb ik hoofdspijn, ben ik misselijk (niet dat ik moet overgeven) en mn buik voelt aan alsof ik spierpijn heb. Ook mijn hele buik is aan het borrelen en ik scheet en ber veel meer. Ook moet ik nu elke dag poepen terwijl ik het eerst 1 keer in de 2/3 dagen deed.vIk heb een gevoelige zwangerschapstest gedaan vanmorgen en die was negatief

Ik moet de pil nu nog een week slikken voordat ik ongesteld moet worden, kan ik toch zwanger zijn?

Binnen hoeveel tijd na het vergeten van de pil heb je hem alsnog ingenomen?

Van de pil vergeten kun je natuurlijk ook bepaalde klachten krijgen.

Het moet volgens mij wel een heel gevoelige test zijn wil die een week voor dat je overtijd bent al iets vast kunnen stellen…'k denk niet dat een test in dit stadium al wat zegt…?

Ik was hem op een ochtend vergeten en heb hem de volgende dag in de vond ingenomen.

Ik ben maar even langs de dokter gegaan en die heeft zo ongeveer gezegd dat het niks is maar voor de zekerheid wel wat bloedtesten laten doen.

We wachten af, bedankt!