zwanger

Hoi, ik ben Jenny er nieuw op het gebied van voorstellen. Zit al een tijdtje op vlinderpraat. Zal in het kort even uitleggen. Ruim 3 maanden geleden ben ik bevallen van een tweeling, 2 meisjes Nikki* en Naomi*. We hebben ze helaas beide moeten afgeven, ze zijn ter wereld gekomen na een zwangerschap van 24 weken en 3 dagen. Veel te vroeg. Mis ze nog iedere dag.

Nu heb ik 25 november een zwangerschaptest gedaan en blijk ik weer zwanger te zijn, we zijn super blij, onze meiden krijgen er een broertje of zusje bij, dachten we. Vandaag naar het ziekenhuis gegaan voor een echo en wat blijkt ik ben weer in verwachting van een tweeling. Weer een twee eiige. Wat ik nu voel is heel dubbel ,ik ben super blij weer zwanger te zijn en gelijk voel ik angst, angst of het deze keer wel goed afloopt. Ben nog in een heel vroeg stadium pas 7 weken. Houd er rekening dat er nog van alles kan gebeuren… Ben blij als ik weken,maanden verder ben. Houd jullie op de hoogte.

Is er iemand die dit gevoel kent?

Liefs Jenny

Wat vreselijk zeg wat jullie is overkomen!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap, gelukkig heb ik geen ervaring met wat jullie is overkomen!! Ik hoop dat alles goed mag gaan!!

Wat vreselijk zeg :hug:

Begrijp dat je nu hele verwarrende gevoelens hebt.

Hoop dat alles deze keer goed blijft gaan.

Iig gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

hoi jenny.

ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt.

is er ook onderzoek gedaan waarom het fout liep de vorige keer?

ik weet alleen dat je eigenlijk deze zwangerschap als een nieuwe kans moet beschouwen.

ik heb zelf gelukkig mijn 5 engeltjes wel zeer vroeg moeten verliezen maar wat jouw overkomen is is natuurlijk nog veel erger.

heb je deze tweeling met een natuurlijke manier verwekt?

of is het echt toeval dat je nu 2 keer een tweeling hebt?

ik hoop natuurlijk dat alles goed komt en dat je over een kleine 7 maanden een gezonde tweeling in je armen hebt.

veel liefs en sterkte broodje.

Hallo Jenny.

Ik wil je welkom heten op dit super leuke,gezellige en bovenal informatieve forum!

Vind het heel erg wat jullie overkomen is,hoop dat het nu wel tot het eind helemaal goed gaat. :pray:

Oja,gefeliciteerd met je zwangerschap!

welkom hier hoop dat je wat kan praten over je gevoelens hier

gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten :hug:

loessie

Allereerst gefeliciteerd!!!

En :hug:

Ik heb gelukkig geen ervaring, maar hopelijk gaat alles goed.

Ik ga iig een kaarsje extra branden totdat je bevallen bent van 2 mooie kids…

Dus keep us post it…

Dikke x

of wat erg joh…maar eene kant erg bijzonder dat jullie weer een tweeling krijgen ik :kaars: :pray: dat alles goed zal gaan voor jullie

Volgende week maandag mogen we weer op controle in het ziekenhuis. Dan heeft mijn gyn ( in den bosch ) gesproken met de artsen van het ziekenhuis in Velthoven, daar ben ik de vorige keer bevallen. Ze gaan een plan opstellen om te zorgen dat het deze keer tot een goed einde komt. We hebben Nikki* en Naomi* na de bevalling laten onderzoeken en daar is helemaal niks uitgekomen. Ze weten niet wat is mis was gegaan. Het zou kunnen dat mijn baarmoedermond misschien te kort is.Gisteren belde ze vanuit het ziekenhuis dat Ze me om de 2 weken op controle willen hebben, ( dat is wel goed nieuws, kan ik ze lekker vaak zien !!! ) en dan gaan ze iedere keer mijn baarmoedermond opmeten, mocht deze te kort worden dan gaan ze deze dicht maken. Toen ik dat hoorde schrok ik wel een beetje dit schijnt een operatie te zijn onder volledige narcose.

Verder heb ik me er nog niet in verdiept dat kijk ik maandag wel te horen.

Voorlopig is alles nog goed, en we hopen dat het zo blijft.

Ik wou vragen of iemand zo’n operatie heeft meegemaakt?

Liefs Jenny

@jenny wrote:

Volgende week maandag mogen we weer op controle in het ziekenhuis. Dan heeft mijn gyn ( in den bosch ) gesproken met de artsen van het ziekenhuis in Velthoven, daar ben ik de vorige keer bevallen. Ze gaan een plan opstellen om te zorgen dat het deze keer tot een goed einde komt. We hebben Nikki* en Naomi* na de bevalling laten onderzoeken en daar is helemaal niks uitgekomen. Ze weten niet wat is mis was gegaan. Het zou kunnen dat mijn baarmoedermond misschien te kort is.Gisteren belde ze vanuit het ziekenhuis dat Ze me om de 2 weken op controle willen hebben, ( dat is wel goed nieuws, kan ik ze lekker vaak zien !!! ) en dan gaan ze iedere keer mijn baarmoedermond opmeten, mocht deze te kort worden dan gaan ze deze dicht maken. Toen ik dat hoorde schrok ik wel een beetje dit schijnt een operatie te zijn onder volledige narcose.

Verder heb ik me er nog niet in verdiept dat kijk ik maandag wel te horen.

Voorlopig is alles nog goed, en we hopen dat het zo blijft.

Ik wou vragen of iemand zo’n operatie heeft meegemaakt?

Liefs Jenny

dat is erg goed dat ze dat in de gaaten gaan houden…

en zeker fijn dat je de 2 kleine iedere 2 weken in iedergeval kan zien :smiley: :inlove:

welkom en veel sterkte met het verlies van jullie kindjes :vlinder:

maar ook prachtig nieuws dat jullie meiden een broertjesof zusjes gaan krijgen! probeer er van te genieten het is je gegund