Zwanger?

Hoi dames,

ik ben nieuw hier! ik heb me aangemeld omdat ik denk dat ik zwanger ben.

Ik had vorige week zaterdag ongesteld moeten worden, maar deze is niet gekomen,

ik heb niet eens buikpijn gehad of het gevoel ongesteld te worden.

Wel heb ik deze maand (tijdens mijn vorige menstruatie) antibiotica gehad tegen keelontsteking.

Maar geen extra bescherming of dergelijke gebruikt.

Nu heb ik dernet een test gedaan van matcare, zo`n midstream. Maar deze was negatief.

Ondanks dat hij negatief is twijfel ik wel, want waarom word ik anders niet ongesteld?

Ik ben namelijk altijd keurig op tijd.

Heeft iemand enig idee hoe het anders zou kunnen komen dat mijn menstruatie uitblijft?

Alvast bedankt!

Poek

Hoi Poek,

Als eerste moet je je een paar dingen afvragen:

1. klopt je telling van het moment dat je ongi had moeten worden?
  2. heb je geklust op/rond je vruchtbare moment?

Zoja, dan kan het zijn dat:
  3. je zwanger bent! Maar dat de test het nog niet weergeeft, want het niveau van HCG zo kort na bevruchting kan laag zijn. Dat verschilt van vrouw tot vrouw.
  4. je helaas niet zwanger bent. Wel overtijd, maar het vruchtje is jammergenoeg gestorven. Je lichaam moet nog een menstruatie op gang brengen.
  5. je een afwijkende cyclus hebt gehad agv de medicijnen, en daardoor je eisprong later is geweest, en je dus later ongi wordt dan je normale cycluslengte.

DUS, ik hoop echt dat je zwanger bent! :pray:

Test over een dag of twee nog maar eens, als je nog steeds niet ongi bent geworden. Misschien komt er dan wel een dun streepje te staan… Ik heb begrepen dat de kruidvat testen erg gevoelig zijn (al op lage hormoonniveaus uitslaat). Je hoort het wel vaker, dat het wat langer duurt totdat het streepje te zien is.

Sterkte met wachten! :thumbup: :thumbup:

Spannend hoor!

Ik weet 100% zeker dat ik toen ongesteld had moeten worden, heb het ongeveer 10x nageteld :stuck_out_tongue:

En ja ook geklust tijdens het vruchtbare moment.

Vanochtend weer getest. ik meende een heel licht streepje te zien,

maar weet het niet zeker.

dus probeer het morgen of overmorgen gewoon weer.

Even afwachten dus :shock:

Bedankt voor je reactie :smiley:

Poek; hoop dat je over een paar dagen een test met een dikke vette streep in je handen heb.

Het kan idd wat langer duren voordat je een streepje kan zien.

Laat je ons weten hoe het af is gelopen???

Hoop het zo voor je…

en en :dance:

Ben ook erg benieuwd…

ik had zaterdag ongesteld moeten worden, maar niet geworden :dance:

ik ben altijd netjes op tijd.

maandag heb ik een test gedaan, was er een lichte streep te zien

nu lees ik steeds een streep is een streep, maar vanmorgen nieuwe test gedaan, was er niks te zien:?

ik voel ook niks dat ik ongi moet worden ofzo

Met vlagen misselijk en hartkloppingen en ik ben af en toe een beetje dromerig (afwezig)

En voor 2 weken terug zei een klant tegen mij, er is iets met je , je ziet er anders uit.<br /> :think:<br /> Ik ga morgen een paar testen halen, kan ik dan beter smorgens testen?

:pray: :pray: :pray:

Ochtend urine is volgens mij wel het beste, maar de testen zijn tegenwoordig zo goed dat het niet veel meer uitmaakt. Heb je allebei de keren dezelfde test gebruikt?

Hoop het zo voor je :pray: :pray:

ja, maar ik denk dat de tweede niet goed ging, want de controle streep was ook vaag :?

ik haal er morgen een paar en dan doen we donderdag testen :pray:

We wachten al zo lang, die paar dagen gaat ook wel lukken :wink:

Jeetje ik zie het aan je onderschrift idd. Hopen dat deze paar dagen extra wachten worden beloond!!!

dank je

Ik laat het jullie weten :inlove:

~spannend hoor !!!

Hoop op een dikke vette streep voor je !!!

ik duim voor je meis :thumbup:

Succes beide!

:pray: we gaan voor positive test!

ik ben net gaan vloeien :cry: ik denk dat het weg is :frowning:

ik voel ook niets meer, ik heb iets krampjes.

maar dit lijkt verdacht veel op een :evil:

Zou ik dit bij mijn arts moeten melden?

:hug: je moet het even afwachten mocht het niet door zetten zou ik een bloedtest gaan doen :hug:

zou je denken?

ik heb hier geen ervaring mee, ik had maandag voor het èèrst een postive test :shock:

dus als het morgen niet meer is zou het nog kunnen?

ik heb in aug een miskraam gehad :cry: ik had ok bloedverlies maar deed toch een digi test en die was zwanger

helaas na een aantal dagen kreeg ik bloedingen en kreeg ik een miskraam :cry:

maar het kan ook zo zijn dat het een innestelblloeding is of wat dan ook wel hoop blijven houden al weet ik hoe moeilijk dat ook voor je is zodra het helderrood is en met stolsels is het foute boel :naughty:

helaas het heeft doorgezet :cry:

weer op nieuw beginnen da maar :pray:

maar nu weten we in ieder geval dat het wel kan :?

noem je dit nu ook al een miskraam, of is dit anders?

Jammer hoor schaap. Hopen dat het snel wel zo mag zijn!!