zwanger?

ik ben een meisje van 21, 3 weken geleden heb ik met mn vriendje wat : ik streelde zijn penis en hij streelde mn schaamlippen en clitoris, we hadden allebei ons ondergoed en pyjamabroek nog aan. nu heeft mijn vriend de voorhuid terug over de eikel geschoven en is daarna verder gegaan met mij strelen tot ik besefte dat er mss wat voorvocht aan zijn handen hing en dat mss tot bij mij geraakt was en ik mss zwanger zou worden. hij zei dat zn hand droog was maar ik was er niet gerust in… want het was uiteindelijk wel de periode van mn ovulatie

na lang twijfelen heb ik 48u later de MAP genomen, heb er niet veel last van gehad en een dag voor ik normaal mijn regels moest hebben, zijn mn regels doorgekomen, ze duurden van maandag tot vrijdag, was wel wat minder als anders.

sinds 3 weken ben ik echt ontzettend ongerust en merk ik niets anders dan zwangerschapssymptomen: moe, smorgens misselijk, beetje opgezette buik…



zou er nog een mogelijkheid bestaan dat ik zwanger ben?

zonder echte seks, met een map en een keer mn regels?

Hallo ariane,welkom hier.

Tja daar vraag je me wat.

In theorie zou het kunnen,maar of het zo is…

Weet verder niks van die morning after pil af,

dus de enige manier om er achter te komen,is een zwangerschapstest te doen.

Het lijkt mij sterk dat je zwanger bent. Persoonlijk denk ik zelfs dat je die morning after pil voor niks hebt genomen. Bij mijn weten kun je niet zwanger raken van voorvocht via de hand. Als je het zeker wilt weten kun je beter een zwangerschapstest doen. Je kunt ook je kop in het zand steken, maar als je denkt dat je zwanger bent en je doet een test dan heb je nog een keus. Als je te lang wacht is de keus al voor je gemaakt. Maar nogmaals, het lijkt mij erg sterk dat je zwanger bent geraakt op deze manier.