Zo als jullie zien ben ik 3 dagen overtijd, heb de Tapontest vandaag nog ff gedaan en had bruine slijm, later nog eens gedaan en nu helemaal niks meer, ben erg aan het winden, en voel me enegzins wat opgeblazen, normaal voel ik elkemaand mijn eiersprong, echter heb ik hem deze maand niet gevoelt, ik ben gewoon om de 29 dagen ongesteld, en merk er dan veel van van te vore, word prikelbaar, en krijg last van mijn rug, nu nog steets nergens last van. nu heb ik wel zo van me late testen of gewoon afwachten?
Sorry bij de verkeerde topic zo te zien kan iemand het voor me verhuizen?
Ik zou gewoon een test doen. Als ik je zo hoor lijkt het er niet op dat je ongi eraan komt, dus er is een grote kans dat je zwanger bent. Met een test weet je het zo.
hoi
ik had ook steeds krampen in mijn buik. net of ik elk moment ongi kon worden, maar werd het steeds niet, uit eindelijk deed ik toch maar een test, maar wel met de gedachten "ik heb de test gedaan en ik word ongi"maar al snel kwamen er 2 streepjes dus ik was zwanger!!!
de pijnlijke krampen net als bij ongi heb ik nog wel een poos gehad, was heel normaal.
ik zou gewoon een test doen, ben erg benieuwd naar de uitslag!!!
groetjes
karin
vrijdag de test gedaan en was niet zwanger, ga hem morge weer doen maar dan met ochtent urine, (want volgens mij is dat veel beter, en ik had hem er voor mij gevoel niet goed onder geplast) ook plas ik ff in een beker
Inmiddels is mijn buik wat opgezwollen en moet ik vaak plassen, en ben ik snel moe
FluffyMaartje, ochtendurine is idd beter, daar zit meer hcg in (hormoon waarop getest wordt). Ik hoop dat de test morgen wel zwanger aangeeft. Laat je het ons weten?
dat zal ik doen
Ben benieuwd hoor !
Test gedaan en ben zwanger er was een licht roze streep en een paarse dok gebelt ivm medecatie die ik heb meteen gestopt en vanmidag langs komen ben volgend de assstente nu 5 weken zwanger en op 3 april 2008 uitgerekent
Jaaaaaaaaa, feliiii zeg !!! Besef je het al een beetje ? :mrgreen:
Gefeliciteerd!
(maar bedoel je niet 3 maart??)
ja dacht ook 3 maart ihhi april is volledige maandlater
gefeliciteerd met je zwangerschap, succesen alle goeds
ja mijn laaste ongi v=was 28 mei en de ass van de dokter heeft het uitgerekent en ben 3 april uitgerekent
owkee vreemd ja,nu ja maakt het uit iig alle goeds :mrgreen:
Dan heeft ze het toch mis…dat kan anders gewoon niet…dan zou je nu namelijk nog niet zwanger kunnen zijn…
Er zijn genoeg sites waar je het uit kunt rekenen en afhankelijk van je cyclus duur ben je begin maart uitgerekend.
Reken het zelf eens uit op babybrabbel.org anders? (kijk bij interactief, datumcalculator) Ik heb het net voor je ingevuld en die zegt echt 3 maart.
Olifantendracht zeker bij de ass. :mrgreen:
Tja, mss klein foutje gemaakt… kan gebeuren hé
Gefeliciteerd met je zwangerschap, maar ik denk inderdaad dat de assistente zich een maandje vergist heeft.
Gefeliciteerd!
April lijkt mij ook erg sterk.
heb zitte rekenen en weer ff op mij acound bij babybrabbel gekeken en inderdaar 3 maart, mar thx allemaal