Kan dat? :shifty:
ja hoor daar heb ik namelijk nooit last van als ik zwanger ben… alleen na de geboorte met stuwing :mrgreen:
Mijn borsten groeien ook amper/ niet noemenswaardig en toch echt al 3 kids rondlopen en 1 een heel aardig eind onderweg :thumbup:
Ja hoor, zeker in het begin nergens last van gehad.
Het zijn allemaal mogelijke kwaaltjes he Geen verplichte…
Ja hoor, hier…
Kan allemaal en zegt niets over wel of niet ‘goed’ zwanger. Vorige keren echt nergens last van, deze keer wel iets maar niet noemenswaardig. Kwaaltjes blijven bij mij meestal behoorlijk achterwege.
Hier weinig last van mijn borsten gehad, alleen zo nu en dan wat gevoelige tepels. Maar voor de rest niet. En ze zijn tijdens de zwangerschap ook niet echt groter geworden. Dus dat hoeft allemaal niet persé.
Ja hoor, ik heb in al die weken die ik nu zwanger ben misschien 3x pijnlijke borsten gehad. Wel veel last van lekkende borsten, maar dat begon pas na ongeveer 25 weken… Weet niet hoe ver jij bent? :think:
Zeker kan dat. Bij Lars wel iets “last” van gehad, maar nu helemaal niks.
Nu al bijna 37 weken en alleen nu af en toe last van gevoelige tepels. Voor de rest niet.
sluit me ook aan bij de rest
ja dat kan :mrgreen:
bij tygo heb ik heel weinig last gehad van pijnlijke borsten
ik riep altijd als ik al last krijg van pijnlijke borsten dan ben ik zwanger
omdat iedereen om me heen pijnlijke borsten krijgt als ze ongesteld worden of een eisprong naderen
dat was bij dus niet het geval… had echt nooit last van pijnlijke borsten
maar goed ik raakte zwanger en kon het gewoon haast niet geloven want ik voelde gewoon niks… het enige bewijs was die positieve test en het uitblijven van mijn menstruatie
Ja dat kan. Zie banners
Bedankt allemaal voor de antwoorden!
@Veertjeg wrote:
Ja hoor, ik heb in al die weken die ik nu zwanger ben misschien 3x pijnlijke borsten gehad. Wel veel last van lekkende borsten, maar dat begon pas na ongeveer 25 weken… Weet niet hoe ver jij bent? :think:
Ik weet niet of ik zwanger ben (ben 8 weken overtijd :mrgreen: ), maar ik vroeg het me gewoon af.
Heb namelijk gigantisch last van brandend maagzuur en misselijkheid, maar heb geen pijnlijke borsten.
Tijdens mijn zwangerschap (EUG) had ik daar wel last van en heel soms ook als ik ongesteld moet worden.
Maar goed, nu kan ik mezelf dus niet meer voorhouden dat het onmogelijk is omdat m’n borsten braaf zijn. 8)
Oooooh, sollie wat spannend!
Tijd voor een testje zou ik zeggen!!! :lol:
Dat zegt m’n moeder ook steeds. :mrgreen:
Op zich is het normaal hoor, ik heb een nogal rare cyclus.
Ik begrijp alleen dat brandende maagzuur niet, heb ik al weken last van.
Maar goed, misschien toch maar eens een testje er tegenaan gooien ja… :shifty:
Sollie:
Heb je inmiddels al getest ???
Ik heb heel af en toe last gehad van mijn borsten. Niet dat ze zeer deden, maar gevoelige tepels. Ze zijn wel een cupmaat groter geworden …
@tijgertje1982 wrote:
Sollie:
Heb je inmiddels al getest ???
Ik heb heel af en toe last gehad van mijn borsten. Niet dat ze zeer deden, maar gevoelige tepels. Ze zijn wel een cupmaat groter geworden …
Nog niet. :shifty:
Inmiddels wel af en toe gevoelige borsten inderdaad.
Eigenlijk moet ik gewoon gaan testen, maar dat schuif ik altijd voor me uit.
Ben je bang voor wat de test aan zal geven ?
Meis prik een datum voor jezelf voor dat testen. :hug: Het is soms zooo moeilijk een drempeltje alsof je het ‘verprutst’ door te testen of zo. De Goden verzoeken you name it, maar het is wel ‘handig’ voor de 15 weken zwangerschap een VK te hebben gezien
Doe wat ruw rekenwerk voor jezelf al is dat lastig (neem bv de eerste x dat je ‘iets’ anders aan je lijf voelde als richtlijn = 4 weken) en tel daar ong een week of 6 bij op. Niet testen maakt het niet anders, wel testen ook niet. Heb je wel een positieve test mag je altijd een afspraak maken om rond de 8 weken zwangerschap te kijken hoe ver je daadwerkelijk bent. Hopelijk kun je de moed vinden! En nog beter is de test idd reuze positief!
Sollie ik ga duimen voor je dat je test positief is
Ga je dinsdag testen ?
Zo ka je toch ook niet verder, in onzekerheid ?
Ik snap de reactie van Rhiannon wel een beetje…
En en en, getest???