Zwanger zijn of willen worden en een paard wie meld zich?

Zijn hier ook vrouwen die zwanger willen worden/zijn en een eigen paard hebben?

Ik was vorig jaar zwanger en had een eigen paard (ik rij al 22 jaar, altijd eigen paarden gehad), ik heb uiteindelijk de beslissing genomen om voor een gezin te gaan en mijn paard te verkopen, ik was de handel van komen en gaan bij ons wel gewend, maar natuurlijk blijft het moeilijk om je paard te verkopen.

Ik heb er geen spijt van, ik had hem niet meer de aandacht kunnen geven die ik hem voor mijn zwangerschap kon geven.

Ik reed elke dag, iets wat ik nu niet meer ga redden, onze situatie in het gezin is er niet meer.

En ik kan niet recreatief rijden, ik ben een wedstrijdruiter vandaar deze keuze.

Ik heb na mijn zwangerschap nog een paard van iemand anders gereden, een klein half jaartje, maar uiteindelijk was het gewoon niet zo’n goed idee, ik werd weer veel te fanatiek, ik wou er elke dag op, iets wat gewoon niet ging lukken gezien mijn man ook 3x in de week traint met zijn hond.

Dus vandaar deze keuze, maar ik hoop écht in de toekomst weer te gaan rijden, maar dan niet eerder dan dat ik er zelf weer 100% voor kan gaan.

Maar dit is mijn mening hoor, ik zeg niet dat jij dit moet doen!

hoi hoi,

Ik heb een eigen paard. Nu al zo’n 4 jaar, bijna 5. Ik rijd al 19 jaar, maar altijd verzorgpaarden gehad hiervoor. Ik ben vorig jaar November van ons eerste kindje bevallen. Nu zijn we bezig om voor de tweede keer zwanger te worden. Toen ik 6 maanden zwanger was zijn we gaan zoeken naar een bijrijder. Zelf heb ik nog tot de 8 maanden gereden. Op het laatst natuurlijk wel alleen maar buitenritjes en longeren

Ik ben wel blij dat ik bijrijders heb gevonden. Het lukt me wel om 5 dagen in de week te rijden. Maar het geeft mij wat meer rust als ik maar 3 keer in de week hoef te rijden.