Ik wil graag zwanger worden van de eerste…
Niemand in mijn omgeving weet dat we bezig zijn ivm (de omstandigheden). Mensen om ons heen zie allerlie problemen die er niet zijn… Daarom weet niemand van onze kinder wens… Dat is best zwaar als je er niet open over kan zijn…
Zijn er mensen die mij op deze manier wat steun willen geven…
Jaaa, spannend hè. En wij kozen er ook voor om het niemand te vertellen…Kijk eens bij het topic, gestopt met.
Ik vond t erg lekker om daar m’n ei kwijt te kunnen.
Veel succes, en veel plezier met klussen.
spannend!!!
ik hoop voor jullie dan dat het snel raak is! :dance:
klus ze!
xx
Wendy
Ik hoop ook zo dat het gauw lukt…
Ik wil niet dat het mijn leven gaat beheersen ook al doet het dat wel onbewust… We gaan nu eerst genieten van een welverdiende vakantie en wie weet??? Het is best moeilijk om er met je omgeving er niet over kan praten… gelukkig kan ik dat wel met wat collega’s
Vervelend zeg dat je er met bijna niemand over kan praten.
Hier kan je iig wel je hart luchten.
Hoop dat je snel een posi test in handen mag hebben.
@zonnetje01 wrote:
Vervelend zeg dat je er met bijna niemand over kan praten.mijn fam vinden dat we nog even moet wachten omdat mijn man net in nederland is komen wonen maar we zijn zes jaar samen waarvan 2 1/2 jaar getrouwd we weten echt wel waar we aan beginnen…ze zien wat meer problemen als ons als hij er eerder was waren ze er al lang
Hier kan je iig wel je hart luchten.
Hoop dat je snel een posi test in handen mag hebben.
Waar zouden jullie op moeten wachten dan?
De liefde is er en jullie zijn eindelijk samen…lijkt mij de ideale situatie, toch :think:
Waar komt je man vandaan en waar zijn jullie dan getrouwd?
Het heeft dan wel heel lang geduurd voordat hij in Nederland is.
.[/quote]Het voornaamste waar we op moet wachten volgens mijn omgeving is altijd geld want mijn man werkt nog niet en moet de inbugeringscursus doen en ik werk nu alleen… :naughty: Mijn man komt uit Turkije en zijn daar ook getrouwd… En dan kan hij mooi naar de kleine kijken en als het goed is ben je 9 mnd zwanger geld is makkelijk maar ik zit er niet zo op… IK heb in totaal 3 jaar moet wachten voor hij definitief moch komen maar ik ken hen al 6 jaar en ben steeds richtig Turkije gegaan omdat de Reagering hier moeilijk doet. Wij hebben dit ook samen moet overwinnen met weinig steun… dus de stap kunnen we ook aan… Hoop alleen niet dat de stress daar door om de hoek komt kijken… Ja en liefde Is er in overvoed…
veel Liefs