Zwanger worden zonder orgasme?

Gewoon even nieuwsgierigheid. Vroeg ik me ineens af. Kun je makkelijk zwanger worden zonder orgasme te hebben gehad? Wie is (snel) zwanger geworden zonder orgasme?

Nou, ik denk dat het zonder orgasme nét zo makkelijk gaat als met hoor…

:mrgreen:

Nou volgens mij gaat het met allebei gewoon hoor, ben 1x met zwanger geworden in de 1e ronde en 1x zonder zwanger geworden in de 1e ronde. Dus bij mij maakte het niks uit.

volgens mij maakt dat niks uit hoor zolang de man maar klaarkomt :wink:

zijn volgens mij heel wat vrouwen die niet kunnen klaarkomen lijkt me stug dat die dan ook allemaal niet zwanger kunnen raken :think:

ik denk dat ze gelezen heeft dat als de vrouw een orgasme heeft gehad en daarna de man dat de bmm het zaad makkelijker tot zich neemt , de bm maakt met en na een orgasme van die samentrekkende bewegingen :think: hoe leg ik dat nou goed uit .

en dat KAN dus ervoor zorgen dat het zaad makkelijker naar binnen komt , maar he net als wat de andere dames zeggen zolang de man maar klaarkomt is het goed , er zijn idd vrouwen zie geen orgasme kunnen krijgen en die worden ook zwanger.

Het kan het makkelijker maken een orgasme, maar is niet nodig.

(de man moet natuurlijk wel! :lol: )

Hier al 3x zonder :wink:

1e met 2 mnd

2e met 1 mnd en

3e met 2 mnd zwanger

Dus t hoeft niet maar maakt t wel leuker voor allebei :mrgreen:

maareeh volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die echt klaarkomen tijdens eeeh eehh de penetratie zeg maar, en dat is nou net het moment wat belangrijk is voor de bevruchting :wink:

Ik kan me voorstellen dat de samentrekkingen het makkelijker maken voor de zaadjes om binnen te komen, maar ik denk neit dat het werkelijk invloed heeft op het wel of niet snel zwanger worden.

Ik pleit er trouwens voor dat we dit niet tegen de mannen zeggen en vanaf nu alle mannen wijsmaken dat vrouwen alleen zwanger worden als ze ook klaarkomen!!

:lol:

Yep idd… een orgasme maakt het makkelijker om zwanger te maken maar is niet ‘nodig’

@Linda_ wrote:

Ik pleit er trouwens voor dat we dit niet tegen de mannen zeggen en vanaf nu alle mannen wijsmaken dat vrouwen alleen zwanger worden als ze ook klaarkomen!!

Whahahaa! Goed plan! :mrgreen:

hier zwanger van de vijfde zonder orgasmes… helaas gaat een orgasme krijgen hier lastiger dan zwanger worden.

(bedoel ik niet verkeerd hoor, ben heel bij dat ik makkelijk kindjes kan/mag krijgen!)

Evy is ontstaan dmv een vruchtbaarheidsbehandeling ( cryo terugplaatsing van een ivf) Ik had tijdens de terugplaatsing écht geen orgasme :lol:

hoihoi

Ik kan geen orgasme krijgen maar heb gelukkig wel een mooie dochter en ben nu zwanger van de tweede.

groetjes

marlies

@Daantje77 wrote:

Evy is ontstaan dmv een vruchtbaarheidsbehandeling ( cryo terugplaatsing van een ivf) Ik had tijdens de terugplaatsing écht geen orgasme :lol:

Inderdaad… bij de tp was seks wel het laatste waar ik aan dacht :wink:

Het schijnt inderdaad wel een voordeel te hebben als je wel klaar komt (mag volgens mij dan ook gewoon later dan de man hoor) maar natuurlijk kan je zwanger worden zonder een orgasme.

nou ik zou het eerlijk gezegd niet weten of ik nou met orgasme bevrucht ben of zonder :oops:

maar lijkt mij ook gewoon dat je zonder zwanger kan worden hoor :smiley:

Heb je wel eens van de methode “op het randje fietsen” gehoord :wink:

Maar gelukkig heb je geen orgasme nodig om sneller zwanger te raken hoor :wink:

:lol:

Vind het wel een erg leuke vraag…je kan álles vragen op Kok :angel:

Ik weet wel zeker dat je zonder orgasme zwanger kan raken…zolang hij er maar 1 heeft idd…al zit er ook zaad in voorvocht hé :wink:

Ik ben blij dat ik zwanger ben geraakt mét orgasmes 8)