Zwanger worden - vraagje

Hallo allemaal!

ben hartstikke nieuw hier! Ziet er erg gezellig uit hier! :smiley: :mrgreen:

Mijn man en ik proberen sinds een maand of 4 ‘serieus’ om een kindje te krijgen. Dit is op zich best lastig, aangezien ik alles behalve regelmatig ongesteld ben. Dit varieert een beetje tussen de 28 en 40 dagen. M.b.v. ovulatietesten proberen we toch een beetje ‘gericht’ te vrijen. :slight_smile:

Ben nu al n week of 6 niet meer ongesteld geweest, heb soms kramp / steken in mijn buik en continue het gevoel dat ik toch echt ongesteld moet worden. Verder lijken mijn borsten ietwat groter te zijn en heb ik als k onder de douche sta, soms rode “vlekjes” op mijn tepels, en soms een wat branderig gevoel. Verder heb ik eigenlijk nergens last van.

Heb afgelopen vrijdagochtend een test gedaan, maar die was negatief.

Maar misschien heb ik te vroeg getest doordat ik dus zo onregelmatig ben? Weet niet zo goed wat ik nu moet aanhouden / hoe ik nu weet of ik echt al overtijd ben. (Laatste menstruatie was 10 november j.l.).

Toch heb ik de hele tijd t gevoel dat er iets anders is, of zit t allemaal in mijn hoofd? Kent iemand dit soort verwarrende gevoelens en hebben jullie misschien tips? Nog even wachten en dan weer n test doen?

Hoop wat van jullie te horen!

Groetjes,

Ingrid.

he ingrid,ja die verwarrende gevoelens ken ik wel.

Heb zaterdag positief getest met een vroege zw.test en vanmorgen negatief met een gewone test…

Heb ook kwaaltjes zoals pijnlijke borsten en zere tepels,verstopping,winderigheid,bultjes om tepel etc…

Ook ik ben niet altijd regelematig ongi geweest.

Je kunt inderdaad te vroeg testen,of je maakt niet genoeg hcg aan.

Maak anders even een afspraak bij de huisarts,heb ik ook vanmiddag.

Dan kan hij evt 'voelen’of je een dichte baarmoedermond hebt,of een test uit laten voeren in je urine of bloed.

sterkte

nancy

heb even uitgerekend,je zou vandaag een positieve test kunnen hebben,als ik uitga van je 40 dagen cyclus :wink:

http://www.predictor.nl

Hoi Nancy,

Bedankt voor je snelle antwoord.

Ik denk dat ik t nog even een weekje afwacht allemaal (als k zo lang volhou dan, hahaha!) en dan een nieuwe test ga doen.

Hoop voor je dat het allemaal goed verloopt bij de dokter vanmiddag, laat je t weten wat er uit is gekomen?

Suc6!

Ben helaas gisterenavond weer ongesteld geworden… :frowning: :twisted:

Volgende keer beter dan maar! :slight_smile:

Jammer meis… :hug: Ik duim voor de volgende ronde! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Da’s lief, dankjewel! Ik duim ook voor mezelf… :slight_smile: :thumbup: