Euhm meiden…ben hier niet zo heel veel geweest :oops:
Maar meld me weer af bij jullie…zie de reden in mijn onderste banner
Lieve meiden heel veel succes en dat het voor jullie ook maar snel zo mag zijn!
:-*
Thanx
:-*
Vandaag bij de gyn geweest. Mijn baarmoeder zag er goed uit, mooie bmwand en links zat een flinke blaas van 2 cm, die dus op knappen staat Ik had ook niet anders verwacht, vandaag was mijn test ook positief. Donderdag bloedprikken ivm de hormonen, 7 dec potje inleveren en 13 dec terug naar de gyn en dan de uitslag van alles. Ben benieuwd.
Fijn dat alles er tot nu toe goed uitziet Chellleke, hopelijk de rest van de onderzoeken ook.
Atje, gefeliciteerd meid :dance: :dance:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol:
whaaaaaaa chelleke!! wat geweldig!! Oh meis leefde al helemaal met je mee…zag die maanden maar verstrijken en nu ineens zwanger :inlove: :inlove: geniet ervan!!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
echt geweldig !!!
Dank jullie wel lieffies :-*
Atje Gefeliciteerd :dance:
Chelleke, Gefeliciteerd :dance:
chelleke: :shock: :shock: :shock: :inlove: :inlove: :inlove: WAUW!!! JAAAAAAA GELUKT!!! :mrgreen: :thumbup: :thumbup: Gefeliciteerd!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Chelleke
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gefeliciteerd lieverd :inlove: :inlove: :-*
nogmaals Chelleke!!!WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Gefeliciteerd!!!
Hier ook nog eens, van harte gefeliciteerd Chelleke :lol: :lol:
Had je het zien aankomen? en dat terwijl je net bezig was met onderzoeken :mrgreen: :mrgreen:
Dank jullie wel :mrgreen: :-*
Lieve meiden,
ik wil jullie allemaal een heel goed, gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2011 toewensen!!!
Ik hoop dat dit jaar alle lang gekoesterde wensen uit mogen komen!
Ook ik wens jullie allemaal een gezond, mooi en vruchtbaar 2011 :-*
Beste wensen allemaal, en mogen al onze dromen dit jaar uitkomen.
:-* :-* :-*