Zwanger worden van een TWEEDE (deel 11)

:-* :-* :-*

Hier ronde verder :frowning: :thumbdown:

:thumbdown: :frowning: :hug:

hier was ik zaterdag avond tot zondag ochtend ziek… kon nog geen water binnen houden :sick:

gelukkig had ik zondag ochtend al clomid geslikt dus dat was wel al opgenomen en zondag ochtend pas ingenomen toen ik er zeker van was na een beschuitjes kaas en een glas 50/50 water/appelsap dat het bleef zitten pas weer volgende clomid genomen en heb ook daarna niet meer hoeven spugen…

alleen nu vanmorgen roze verlies het is te vroeg voor mijn ei en daar is de temp ook niet naar maar ben nu zo bang dat toch het ziekzijn van invloed op de clomid kan hebben

zucht :roll:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Even een dikke knuf voor jullie allemaal, ik hoop toch zo dat jullie ook heel snel een tweede wondertje mogen verwelkomen :pray: :pray: :pray:

Inkiepinkie welkom :smiley:

En hier een BIB op D-Day :mrgreen:

nou spannend marieke… heb je enig gevoel of er wat aan zit te komen

of zoiets van volgens mij blijft deze nog een tijdje zitten

ik weet van tygo nog wel dat ik echt zoiets had van die manneke zal tot in den treure blijven zitten

en idd 42 wkn ben ik ingeleid… hij had er nog helemaal geen zin in

vandaag kennismakings gesprek gehad met het hoofd van de basisschool waar we tygo graag naar toe willen laten gaan straks

echt een heel leuk en intiem schooltje… niet te groot

daar houden wij wel van… fijne sfeer echt super gewoon

daarna lekker eind wezen wandelen… lekker over het strandje en daarna langs de haven door naar de hema … wilden we even wat gaan drinken

kreeg ik in ene mega pijn onder in mijn buik… het leken wel weeën

naar het toilet gegaan maar bleef aanhouden… toen ik daar even rustig zat trok het langzaam weg gelukkig… het voelde niet fijn maar toch me beker warme chocolademelk op drinken toen het was weggetrokken

het is voor ons duidelijk genieten zo lekker vakantie met elkaar

even niks…geen werk… geen school… gewoon lekker niks en doen wat we zelf willen :inlove:

:thumbup: :inlove:

Ben bij de gyn geweest.

We gaan het traject weer in om ons na te kijken.

Mijn cyclus word weer in kaart gebracht wbt de rijping van mijn eitjes en de hormonen. Rob zijn zaad word weer nagekeken.

Als dat alles goed is word er weer HSG uitgevoerd en dan zien we wel weer verder. Volgende week donderdag zit ik op dag 11 en gaan we mijn eitje bekijken.

spannend weer chelleke … tis balen om weer de mmm in te moeten maar :pray: dat het dan toch snel zover mag zijn en jullie een brusje mogen verwelkomen

hier weer gestart met dieet wat ik voorheen ook deed… er moet gewoon weer aan gewerkt worden want anders gaat het mis.

tis weer ff inkomen dus ben weer afleiding aan het zoeken.

we zijn de hele dag op stap geweest… bioscoopje gepakt en wat cadeautjes voor :lol: :stuck_out_tongue:

nu ff met de beentjes omhoog… ben wel een beetje moe nu :mrgreen:

ik lees hier nog altijd mee zonder iets te typen, maar poeizie: mag ik vragen wat voor dieet je doet?

ow en chel: succes met de mmm!! hopelijk komt er dan eindelijk een brusje voor D!

low carb dieet knipoogje

afweging maken tussen goede en slecht koolhydraten

onder begeleiding van een coach

bedankt voor je antwoord!

gaat het goed???

*of ben ik te nieusgierig voor een stille meelezer?? :oops: *

Chel, spannend weer zeg! wat gaan ze bij jou nu allemaal testen? vast niet veel (net als bij mij) aangezien je al een mooie gezonde jongen heb gekregen :inlove:

Ik had vanmiddag wat last van bloedverlies, het was niet veel en ook weer zo weg :think:

Het is toch nog te vroeg voor een innesteling? k zit pas op dag 16 :think:

En ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad.

ligt eraan wanneer je eisrong is geweest bigsby

maar idd wat vroeg… volgensmij bij een eisprong is wat bloed verlies ook mogelijk

nee hoor knipoogje :smiley: ik ben net weer begonnen en gaat tot nu toe goed

maar weet nog niet wat ik af ben gevallen hoor

donderdag pas weer

@bigsby wrote:

Chel, spannend weer zeg! wat gaan ze bij jou nu allemaal testen?

Ze gaan donderdag een inwendige echo maken en dan kijken of mijn eitje mooi rijpt en op springen staat. Hoe mijn baarmoeder eruit ziet. En er word bloed geprikt ivm de hormonen enzo.

En dan gewoon het zaad van Rob controleren of dat veranderd is of niet.

Als alles in orde is krijg ik weer HSG

spannend weer chelleke

hier pas weer controles als ik door mijn clomid heen ben

dus nog 2 rondes

natuurlijk als ik zwanger word moet ik het natuurlijk wel melden

en dan krijg ik als ik rond de 7 wkn zwanger ben weer een echo

maar goed eerst maar eens een pos. ovu test. dat is ook nog niet

maar ja vorige cyclus dag 16 en 17 pos ovu gehad dus het kan nog

zit nu dag 15

maar normaal had ik dan wel al een paar testen met een licht streepje maar dat is nu ook niet

ik voel wel dat het er aan zit te komen dus moet goede moed houden :pray:

ondertussen maken we ons wel nuttig want mijn slijmpjes leken er wel weer goed uit te zien dus dat moet natuurlijk wel goed besteed worden

chelleke moet je dan ook weer tempen?

ik temp en breng alles in kaart bij fertilityfriend … weet niet of er mensen ook lid willen worden? kan ik linkje doorsturen

krijg ik weer een week extra VIP aplicaties :mrgreen:

Spannend Chel, hopelijk is alles goed :pray:

Ik snap er niks meer van, het ziet er naar uit dat ik ongesteld ga worden :o op dag 17 :shock:

Hoe kan dat? is dat normaal na een overstimulatie?

Ik hoop dat het goed doorzet, kan ik dinsdag komen voor een uitgangsecho :mrgreen: Of werkt dat niet zo??

ik heb geen idee bigsby… geen ervaring met overstimulatie

ik weet wel dat ik eerst heel veel last had van doorbraakbloedingen

leek gewoon alsof ik ongesteld was maar aan mijn hormonen te zien zag het er naaruit dat mijn cyclus wel gewoon door ging en werd ik daarna ook weer gewoon ongesteld

dus was ik 2x een week lang bloedverlies soms 3 weken :wall:

nu gelukkig door de clomid een normale cyclus en geen dbbl. meer

dus dat scheelt al een boel

vooral in energie

@ poeizie

Ik heb gelukkig nooit hoeven tempen omdat ik ovutestjes gebruik.

Ik ben voor tempen ook niet consequent genoeg :oops:

@ bigsby

Wat vreemd :eh:

Ik heb er ook geen verstand van :shifty:

Ik bloed nog vrolijk door :mrgreen: wat kun je daar blij mee zijn hihihih

Ik heb vandaag gebeld en ik kan morgen voor een uitgangsecho komen, hopelijk kan ik dan gelijk weer met de puregon beginnen :pray: :pray:

Heel grappig, is de inseminatie afgeblazen wordt ik gelijk ongesteld :lol: :lol: ik zit nu pas op dag 18 :mrgreen:

:thumbup: :lol: