succes :mrgreen:
Hihi helaas, geen klusavond meer gehad :mrgreen:
Onze kleine grote boef wou niet slapen :naughty:
Nouja geeft niks, belangrijkste dag hebben we benut, toch?
En anders vanavond nog maar een voor-de-zekerheid-gezellig-maken-avond houden :mrgreen:
ja klinkt bekent :roll:
gelukkig is het deze ronde wel een paar keer gelukt 8)
Boefjes zijn het…allemaal :naughty: :mrgreen: :inlove:
misschien standaard die periode de boefjes naar oma sturen? :mrgreen:
neh dat valt op :lol:
Hallo allemaal!!
zo bruin als een speculaasje terug uit egypte… en ik heb me net bescheurd van het lachen om jullie berichten van de afgelopen week!! LOL!!
Stelletje mutsen… hahahah!
Maarrrrrrrr…
Jawel, ik heb nieuws!
Vanmorgen positieve test gehad!! Zwanger!!! :inlove: Het is een beetje gekkenhuis hier nu, haha! Ben de vakantiewas aan het wegwerken met een uk in mn buik… Zo bizar!
Ik blijf hier nog wel een tijdje hangen hoor, wil weten wanneer t bij jullie raak is!!
WAUW!!! wat geweldig nieuws douwie! gefeliciteerd meid :inlove: :dance:
zie je nou wel vakantie is DE remedie
ik ga meteen mijn man zeggen dat we op vakantie MOETEN! :mrgreen:
Dat is nog eens een leuk thuiskomst :inlove:
zal ik jullie de naam van het hotel even geven??? Hahahaha!
Heel erg bedankt voor de felicitaties.
Goh.
Jemig.
Fréderique krijgt een broertje…
Is dat je telepatisch door gekomen?
Wauw Douwine, gefeliciteerd!! Super leuk voor je! En ben benieuwd of Frederique idd een broertje krijgt
Ik ben gister ongesteld geworden helaas… Test was donderdag negatief (volgens mij heeft niemand van jullie gelezen dat ik zou gaan testen…), en wéer heeft mn lijf me enorm voor de gek zitten houden. Als die symptomen betekenden niks dus, dat zal ik onthouden voor volgende maand!
Alles goed met iedereen?
:thumbdown: Apie :hug:
Hier alles zijn gangetje
wat balen apie :thumbdown: :hug: :-*
hier ook niets bijzonders te melden… ben naar de ikea geweest samen met hub en tygo
was erg gezellig en hebben lekker gegeten :mrgreen: het belangrijkste punt voor mijn man… de zweedse balletjes :lol:
achja waarom ook niet we komen er niet zo vaak
hebben wel leuke dingen gezien
heb een taart decoreer set gekocht voor 5 euro
bestaande uit een spuitzak met verschillende spuitmondjes, een afstrijk spaan en een taart zaag om de bodem in verschillende lagen te snijden
en daar ik binnenkort die cursus ga doen vond ik het wel leuk om aan te schaffen.
morgen weer een rommel dagje… geen rare dingen ofzo… maar wel lekker uitrusten en spelen met tygo
hub moet nog gewoon werken die heeft pas vanaf de 13de vakantie
Rommel ze vandaag
Volgens mij begin ik weer opnieuw met mijn keel en hoesten :eh: :naughty:
Ga dadelijk toch lekker peuterzwemmen met mijn kereltje. Zijn al zo lang niet meer geweest :oops:
(2 maandagen zaten we op het Vennenbos, 2 maandagen waren we ziek, 1 x kon ik niet ivm door de reuma en vorige week zat het bad dicht ivm vakantie)
he jakkes dat moet niet hoor chelleke … lekker beker thee met honing en honing dropjes ? bij mij helpt dat altijd heel goed
tygo was weer lekker vroeg wakker… of eigenlijk was hij gewoon normale tijd wakke want ja zomertijd was het gewoon 7 uur maar wintertijd 6 uur :roll:
nu zit hij met zijn vrachtwagen te spelen die papa vroeger op school heeft gemaakt bij handenarbeid en dan in combinatie met zijn dubplo blokken
hij gaat er helemaal in op :inlove:
hay dames
hoe gaat het hier?
chelleke gaat het weer wat beter met je keel?
hier was het vroeg vanmorgen 5.50 uur
en dat me vakantie :roll:
maar meneertje kon niet meer slapen
was wakker en wilde een broodje
zucht… nouja goed… als hij straks 18 is en uitslaapt ga ik hem smorgens uit bed timmeren
mama wil ontbijt op bed :twisted: :lol:
ga denk ik zo maar even een beker koffie inschenken gaaaaaap
ja nog steeds
phoe das op tijd
Ik moest rond 5.15 plassen en toen ging de wekker van vriendlief,
even wakker geweest maar toch weer geslapen en toen kwam Damian rond 7 uur bij mama liggen, weer in slaap gevallen en om 7.45 ging die stomme wekker :roll:
Damian is nu ook lekker op de psz. Geen probleem meer met wegbrengen. Viel me niet tegen, toch weer een week er tussenuit geweest. Hij begon al te jammeren thuis dat ie niet naar school wou, maar 1maal daar was het daaaag mama :inlove:
Ik heb nog steeds keelpijn en hoesten, blegh.
Vind 1 keer wel genoeg. Was er net weer een week vanaf :roll:
Maarja niks aan te doen, je krijgt het allemaal gratis
Ga verder met het huishouden, eten, naar de fysio en dan naar pa en ma.
:-* :-* :-*
je hebt het maar druk chellke… beterschap meis
hier gezellig met vriendin aan de thee voor 2 geweest bij de hema
was heel gezellig
even zonder tygo want die was helemaal hyper en wilde niet luisteren
dus voor mijn eigen rust lekker bij papa gelaten
maar half 2 belde hub op dat hij eerder moest beginnen dus heeft tygo even langs de hema gebracht… maar toen hadden we toch even een uurtje rustig kunnen zitten
hij was voor de rest wel lief hoor maar moest hem in de buggy wringen want meneer was mega sjaggie geworden omdat hij zo moe was
maar toch gelukt en even door het centrum gaan wandelen en toen was hij zo weg… het is niet echt een optimale tijd maar wel even beter voor hem
Fijn dat het toch oké was :thumbup:
Monster van mij was vannacht om 3.30 wakker, wilde een knuffie en moest plassen :roll:
Zal zo even teruglezen.