ik ben trouwens zo moe… ik heb net geslapen op de bank
heel slecht zit tygo winnie the pooh te kijken… totaal geen zin om wat te doen.
straks er even uit voor een boodschap en een lekker potje koken
maar vandaag was echt even een pyjamadagje
had net nog ovulatie pijn nu is het weg… zou het zijn gesprongen… ik ben benieuwd
@Marieke_5000 wrote:
En hij had het echt over Peters in meervoud? :think: :mrgreen:
Even mijn meissie en buikie showen :inlove:
Foto is van gisteren
ja wel over peters in het meervoud ja… maar ja een zaadcel bevat een Y of een X chromosoom he
eicel is altijd X chromosoom dus ja de zaadcellen maken uit wat het bij versmelting gaat worden
dus vandaar peters … hub denkt dat ik alleen jongetjes ga krijgen
wat een geweldige foto zeg :inlove:
Ik had al visioenen over meerlingen bij je :lol:
@Marieke_5000 wrote:
[bEven mijn meissie en buikie showen :inlove:
Foto is van gisteren[/b]
:inlove: :inlove: :inlove:
@Marieke_5000 wrote:
Ik had al visioenen over meerlingen bij je :lol:
nou die visioenen heb ik al vaker gehad hoor
heb ook het gevoel dat beide eierstokken gestimuleerd zijn
voelde aan beide kanten ovu krampen
en het is dat ik deze periode geen folikel metingen heb gehad wat mijn voorgevoelens bevestigen anders had ik kunnen zeggen of de kans vergroot is…
sowieso is het wel meer vergroot… kan door de clomid ook best een overstimulatie krijgen
wat mij niet uitmaakt… het word alleen een beetje stapelen met 2 slaapkamers en een vliering :mrgreen:
dus we zien het wel … 1 of 2 het maakt me niet uit… het word vast wel groot
eerst maar eens zorgen dat ik uberhaupt zwanger raak
komt iig wel heel goed uit dat ik nu vakantie heb :mrgreen:
Lekker bezig geweest gister Poeizie Haha een vierling… pff dan wens ik je veel succes haha!
Mooie foto Marieke! Je staat op knappen! Hopelijk laat Harry niet te lang op zich wachten he. Gaat het nog een beetje?
Morgenochtend ga ik testen! Spannend! Voel weer van alles, wel anders dan vorige maand dus ben erg benieuwd!
nou 4 is mij een beetje tuh hoor :shock:
maar 2 zou ik nog best kunnen handelen denk ik :mrgreen:
eerst het een dan het ander
zal maar weer op het wachtbankje plaatsnemen
voor de wachtende dames
Hier zijn we weer langzaam begonnen met klussen
Klusze Chelleke :mrgreen:
Poeizie, als je met clomid meer kans hebt op een meerling dat zou je toch fm’s moeten hebben???
Maar goed 2 overleef je nou ook wel weer
wouw Marieke, mega buik :inlove:
Echt een super mooie foto :inlove:
ja zou je denken bigsby … ik lees hier en daar dat kans op meerling wel verhoogd is maar maak me er niet heel erg druk om
tenzij ik straks zwanger blijk te zijn van een 10ling dan zou ik toch ff nock out gaan denk ik :shock:
nee hoor 2ling overleef ik wel… mijn jongste 2 zussen zijn ook tweeling en heb goed af kunnen kijken bij mijn ouders :mrgreen:
zal mij ook wel lukken toch?
heb evaluatie gesprek gehad bij de fertiliteitpoli
uit mijn bloed konden ze zien dat mijn hormoonwaardes warrig waren
net zo warrig als mijn cyclussen zonder clomid
maar het zit net allemaal op het randje… het randje van pcos
maar zo gaat alles in mijn leven lijkt het wel… alles zit op het randje
dus ga er maar gewoon vanuit dat het pcos is
hub zijn zaadjes zaten ook al op het randje… ietsjes teveel luie zaadcellen dus we moeten gewoon stug door gaan met afvallen waar we al jaren mee bezig zijn
en onder tussen heb ik weer voor 3 mnd clomid meegekregen
en volgd er na 3 mnd pas weer een evaluatie tenzij ik tussendoor zwanger blijk te zijn dan word het eerder
nouja ik vind het best hoor… alles op zijn tijd en hoop stiekum hoop ik dat ik de volgende rits clomid niet meer nodig heb
maar goed je kan niet veel meer doen dan afwachten en proberen optijd te klussen, ovulatie testen in de gaten houden en temp bij te houden
Poeizie, hopelijk heb je niet alle clomide nodig
Mijn vriend is wel bang voor een meerling, maar ik moet zeggen dat ik me er niet zo druk om kan maken :lol: :lol:
Haj haj
@ All
Dikke :hug: en en :-*
Hier is mijn ovutestje nog negatief, dus mijn cyclus is deze ronde weer iets langer.
welke dag zit je nu chelleke?
heb vandaag een dagje voor mezelf…
Tygo is naar het kdv, want eigenlijk zou ik nog werken vandaag maar dat hoefde dus niet maar had wel de dag laten staan…
hij was echt zo hyper vanmorgen… hij had gister echt mega vaak ontlasting gehad waar hij veel pijn van had
en vandaag was hij blijkbaar erg opgelucht want hij had energie voor 10 :shock:
dus dan kan hij maar beter lekker op het kdv zijn energie kwijt raken want ik heb er vandaag even de puf niet voor
gister waren we dus in almere en even naar de ranzijn geweest… zagen we op de terug weg dat er dus een nieuw binnen speelparadijs is
dus meteen bedacht dat dat wel een leuk uitje is voor binnenkort als mijn man ook vakantie heeft
Haj haj
@ Poeizie
Vandaag zit ik op dag 11.
Meestal is hij op dag 11 positief, maar dat zag er gisteren niet naar uit dat hij vandaag positief aan zal slaan.
Voelde ook niet zo tijdens het klussen.
Want dan ligt mijn baarmoedermond al veel lager en zit ik te piepen dat ie voorzichtig moet zijn :shifty:
Vorige maand had ik op dag 10 al geluk
Lekker een dagje voor jezelf, dat mag ook wel eens
oh dat is netjes… ik heb nu met dag 16 en 17 pos getest
en dat is niet abnormaal met clomid wat ik gelezen heb op de freya site
ovulatie is nu ook gelocaliseerd op mijn temp lijstje van fertilitiefriend
alleen denk ik dat hij niet helemaal klopt
maar goed ik zie het wel… we hebben iig geklust op het goede moment
Dat is belangrijkste :thumbup:
Chel, ik vroeg me altijd al af of andere vrouwen dat ook hadden tijdens het klussen terwijl je eisprong dichtbij is :think: Dan zit alles zo laag dat klussen eigenlijk te gevoelig is…
Hopelijk is je cyclus niet heel erg lang
Luca heeft vanmorgen zijn puppy 1 en 2 zwemdiploma gehaald :dance: :dance: :dance:
Toen we thuis kwamen was hij helemaal kapot, hij was vanmorgen al heel vroeg op en is erg verkouden.
@bigsby wrote:
Luca heeft vanmorgen zijn puppy 1 en 2 zwemdiploma gehaald :dance: :dance: :dance:
Toen we thuis kwamen was hij helemaal kapot, hij was vanmorgen al heel vroeg op en is erg verkouden.
Goed zeg :dance: :inlove:
Het zag er naar uit dat mijn test vandaag toch positief is,
dus vanavond nog maar een keer gezellig doen :mrgreen:
Owja hier ook nog even plaatsen
:mrgreen: :inlove:
Vanavond nog 1 keer klussen en dan ga ik op het wachtbankje zitten