@Loessie wrote:
haha dacht al dat je dat zou denken
maar nee hoor zag jou naam staan denk kijk is even rond
en ik verveel me nogal vaak de laatste tijd dus lees bijna alle topics zeg maar! :mrgreen:
Ohh oke :mrgreen:
Nee ik snap het, hier op KOK is het vaak ook wel erg rustig.
Daarom schrijf ik ook wel eens op een ander forum mee waar het wat drukker is.
Wij hebben gewoon te veel tijd over :roll: hoe is het met jou jacht op werk zoeken?
Hier heel slecht, er zijn nu helemaal geen vacatures :evil:
Jep klusseizoen is weer geopend :mrgreen:
Super Chel, kun je tenminste weer wat doen :mrgreen:
Welke dag zit je nu? en wanneer start je met je ovutesten?
@bigsby wrote:
@Loessie wrote:haha dacht al dat je dat zou denken
maar nee hoor zag jou naam staan denk kijk is even rond
en ik verveel me nogal vaak de laatste tijd dus lees bijna alle topics zeg maar! :mrgreen:
Ohh oke :mrgreen:
Nee ik snap het, hier op KOK is het vaak ook wel erg rustig.
Daarom schrijf ik ook wel eens op een ander forum mee waar het wat drukker is.
Wij hebben gewoon te veel tijd over :roll: hoe is het met jou jacht op werk zoeken?
Hier heel slecht, er zijn nu helemaal geen vacatures :evil:
nee geen vacatures at all
wel morgen wel gesprek bij uwv werkbedrijf maar die doen ook geen drol meer voor me omdat 14 aug mijn uitkering al weer stopt :wall: :wall:
(en stiekum lees ik alvast een beetje mee voor t geval dat zeg maar)
Loopt jou uitkering nu al af? heb jij geen jaar dan?
chel: ohhh dat word weer spannend :mrgreen:
Hopelijk is deze ronde jou ronde
Ik heb een beetje erg last van boeren vandaag en een rommelende buik :think:
@bigsby wrote:
Loopt jou uitkering nu al af? heb jij geen jaar dan?
nou dat ga ik dus morgen is even checken bij het uwv want heb 3 jaar gewerkt bij me ex werkgever dus vind t ook wel erg kort!
Ik heb een beetje erg last van boeren vandaag en een rommelende buik :think:
mm koolzuur misschien maar kan ook wat anders zijn ik hoop t voor je
nu ng misselijk worden :mrgreen:
Koolzuur kan niet want dat drink ik nooit :mrgreen:
ben heel benieuwd mo wanneer is precies de nod ?
even een vraagje.
ik heb me nooit zo bezig gehouden met ovulatietesten of dergelijke, maar om me een beetje te verdiepen in mijn vruchtbaarste dagen kan geen kwaad natuurlijk.
Klopt het dat je vruchtbaarste periode 10-13 dagen na je eerste menstruatie dag is??
Loessie; over 3 dagen, kijk maar op mijn banner :mrgreen:
Knipoogje; ligt eraan hoelang jou cyclus is, die van mij is 27 dagen dus moet ik op dag 10 beginnen met testen en dan net zolang totdat je test positief is. Dat was hij bij mij op dag 14 (maar daar stond ik ook verbaasd van)
Hoelang ben jij nu al bezig?
wij zijn nog niet zo lang bezig hoor. hebben begin juli besloten dat we toch wel graag een tweede kindje willen…
ben afgelopen maandag ongestgeld geworden, en hadden van te voren 1 keer sex gehad in de hoop dat het meteen raak zou zijn :lol: (een beetje dromen moet je blijven doen he? )
ik wil ook niet met ovulatietesten aan de slag, want we zijn natuurlijk pas net begonnen voor een tweede kindje. Maar dacht dat het mischien handig zou zijn als ik een beetje let op de vruchtbare periode…
hoe gaat het wachten jou af???
Knipoogje; ja je kunt altijd ff 1 ronde testen en daarna niet meer.
Ik ben nu net 1 ronde met ovulatietesten bezig maar misschien had ik dat eerder moeten doen :think: Ik denk dat ik mijn ei later heb dan dat ik altijd gedacht heb :roll:
En over dat wachten… dat duurt altijd erug lang :roll:
Ik heb geen werk om me mee af te leiden helaas
En nu heb ik weer wat klachten en ga dan gelijk weer goede hoop hebben terwijl mijn lichaam me misschien wel voor de gek houd :?
dat is vaak de pest he… als je moet wachten, dan voel je alles… en als je denkt dat je zwanger bent, dan voel je je ook echt zwanger… tenminste, dat is hier altijd het geval…
hoe lang ben jij al bezig dan??
Ik voel niet altijd iets nieuws, maar het is toch wel een paar keer voorgekomen dat ik erg positief gevoel had, om vervolgens toch ongesteld te worden :?
Dit is nu ronde 9.