Zwanger worden van een TWEEDE (deel 10)

ja ik ben benieuwd… dat het maar gewoon hetzelfde als anders zou zijn, dan zou ik ook totaal geen (kleine) hoop hebben dat het misschien toch wel raak kan zijn…

en verstqandelijk denk ik nou ook wel dat we gewoon voor de volgende ronde gaan, maar ergens, op een heel klein stiekem achtergebleven plekje hoop ik zo dat het raak is…

:pray: :pray: :pray:

Ik duim voor je dat het raak is :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Knipoogje :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Monique waarom zoek je afleiding?

Beetje late reactie haha maar ja ik had gisteren 1 gastkindje, vandaag heb ik er 3 en met mijn eigen kleine draak erbij huppelen er dus 4 kindjes nu rond.

oww gezellig marieke: 4 kleine kids rond huppelen!

ik ben net klaar met werken, en mijn kleine prinses is er vandoor met haar peettante annex vakantieoppas… dus zit nou heerlijk achter de laptop, maar eigenlijk ook wel saai: thuiskomen en je meisje niet thuis aantreffen… :cry:

monique: en, de afleiding al gevonden??

Er liggen er nu 2 op bed, andere 2 spelen in de tuin :wink:

Maar inderdaad heel gezellig ja.

Ik ben dus gastouder en heb kindjes van 0-4 jaar.

Lekker Knipoogje, even de tijd aan jezelf :dance:

Maar dat saai-gevoel herken ik ook wel hoor :hug:

Marieke, ik zoek afleiding om mijn dagen tot aan mijn NOD door te komen :roll:

En vandaag heb ik wel genoeg afleiding gehad, G. is thuis gebleven en na mijn gesprek zijn we wat keuken zaken afgelopen om ideeen op te doen voor achtergrond tegels.

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad, het is niet helemaal wat ik zoek maar je kunt nu niet al te kritisch zijn. Het was een heel goed gesprek en als het aan hun ligt kan ik 1 september beginnen. Ze gaan mij een aanbieding sturen, ik ben heel benieuwd. Er zijn alleen 2 dingen die ik wat minder vind, maar hij gaat kijken of dat op te lossen is.

Spannend hoor…hoop dat dat ene op te lossen is. :thumbup:

@bigsby wrote:

Marieke, ik zoek afleiding om mijn dagen tot aan mijn NOD door te komen :roll:

En vandaag heb ik wel genoeg afleiding gehad, G. is thuis gebleven en na mijn gesprek zijn we wat keuken zaken afgelopen om ideeen op te doen voor achtergrond tegels.

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad, het is niet helemaal wat ik zoek maar je kunt nu niet al te kritisch zijn. Het was een heel goed gesprek en als het aan hun ligt kan ik 1 september beginnen. Ze gaan mij een aanbieding sturen, ik ben heel benieuwd. Er zijn alleen 2 dingen die ik wat minder vind, maar hij gaat kijken of dat op te lossen is.
jeee das fijn bigsby hoop dat jullie er uit kunnen komen en dat je ook lekker per 1 sept kan beginnen met werken!!

Ik hoop ook dat jullie een en ander kunnen regelen en dat je per 1 september kunt beginnen :pray:

Is het wel in de richting waar je nu je opleiding voor volgt?

En nieuwe keuken plannen?

Vanmiddag 1 gastkindje, vanmorgen dus lekker even alleen met mijn meisje. Straks maar even wat boodschapjes doen.

Marieke; ja wij hebben laatst een nieuwe keuken gekocht :mrgreen: en nu waren we ff aan het rondkijken wat we op de achterwand willen hebben, snappie? :lol: :lol:

Nee het heeft niks te maken met welke opleiding ik ook gehad heb of aan het doen ben, daarom zei ik ook dat het niet iets was waarna ik opzoek ben. Maar het is een lastige tijd vandaar dat ik er wel over na denk :think: Ondertussen als ik daar zou gaan werken dan zoek ik gewoon verder, en ik heb ook aangegeven dat ik wel mijn opleiding ga afmaken. Daar wil ik straks toch wat mee gaan doen.

Groot gelijk, je doet je opleiding niet voor niets maar het zou wel een mooie tussenoplossing wezen.

Wij hebben zwarte metro-tegeltjes in de keuken.

oww bisgsby: hopenlijk komen jullie eruit!

het is idd geen tijd om heel erg kritisch te zijn…

wat ben je voor opleiding aan het doen?? en wat voor baan gaat het nu om??

Ik kom even zwaaien :wink:

en wat duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Liefs Angèl trotse mama van ? Damian ? (26-04-2008)

Rondes voor Damian: 20 rondes geduurd

Rondes voor Brusje: 30-28-26

> ... +ovutest
> NOD 3 sept.

Ik ga Medische administratie en terminologie doen.

En de vacature is contactcenter medewerker, het is gelukkig geen callcenter :wink:

Even terugzwaaien naar Chelleke :smiley:

@Marieke_5000 wrote:

Even terugzwaaien naar Chelleke :smiley:

:mrgreen: :wink:

> ... +ovutest
> NOD 3 sept.

Oja, ik zwaai ook ff terug :mrgreen:

@bigsby wrote:

Oja, ik zwaai ook ff terug :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

> ... +ovutest
> NOD 3 sept.

dan vind ik dat er wel genoeg gezwaaid is chelleke:D

bigsby: medische terminologie: leuk!!! (nou ja, ik heb er zelf altijd zon hekel aan… kan het nooit onthouden, kon ik tijdens mijn studie al niet, en nou tijdens het werk nog altijd niet… :S)