yep, maar dat waren we al
hier zitten we tot volgende week maandag ook nog in spanning…
hebben precies op en rond de vruchtbaarste dag geklust, en hoewel ik weet dat het te vrog is voor klachten, voel ik me al drie ochtenden behoorlijk misselijk tot overgevens toe… vanmorgen ook wel wat kramp allemaal, dus ik ben benieuwd…
hoewel het wel erg snel zou zijn natuurlijk, meteen de tweede ronde raak, dus al te veel hoop hebben we maar niet…
Zou wel leuk voor jullie zijn natuurlijk
Knipoogje: wat spannend! al lijkt mij dat het nog wel erg vroeg is :think:
Maar door die klachten is het helemaal moeilijk om nog een week te wachten :shifty:
ik had vanmorgen een positieve ovu test, dus ik heb waarschijnlijk elke maand mij ei rond dag 15/16. Hopelijk is de deze ronde een keer raak
bigsby:
ik vind het zelf ook nogal erg vroeg hoor, en heb dan ook niet het idee dat het al raak is, maar wachten wordt zo wel vervelender vind ik zelf…
al houden we ons maar voor dat mijn lichaam gewoon niet helemala hersteld is van de griep…
Vorige keer had ik ook al gelijk zoveel klachten na mijn ei, daardoor kreeg ik echt een positief gevoel. Helaas werd ik daarna gewoon weer ongesteld
Maar ik hoop voor jou dat het wel wat te betekenen heeft.
Het is altijd elke maand weer spannend, maar ik vind de dagen soms zo lang duren als je zit te wachten :roll:
Hier het zelfde met die klachten vorige keer. Ik had dat toen ook niet eerder gehad. Maar toch ook teleurgesteld. Nu denk ik nergens meer wat van :mrgreen: Deze keer voelde ik ook niks.
Maar inderdaad dat wachten is zo niet leuk :naughty:
Mag jij al bijna weer aan de klus Chel?
Misschien toch maar weer een banner aanmaken?
Hihi dat past niet meer in mijn onderschrift.
Ik houd hier voort een banner bij:
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=55370&c=643e9a11
Al moet ik die nog aanpassen :oops:
We beginnen morgen maar weer op de dag te klussen
Oke dat zijn een hoop banners :shock:
Jij zit op dag 3 tot aan je ei?
Ik had gister voor het eerst deze ronde een positieve ovutest maar vandaag was hij weer negatief :think:
Was hij eergisteravond misschien al positief of zo? :think:
Ik test ook maar 1x per dag, vind ik meer als genoeg
heb je gister wel geklust bigsby??
@bigsby wrote:
Oke dat zijn een hoop banners :shock:
Jij zit op dag 3 tot aan je ei?
Ik had gister voor het eerst deze ronde een positieve ovutest maar vandaag was hij weer negatief :think:
Was hij eergisteravond misschien al positief of zo? :think:
Ik test ook maar 1x per dag, vind ik meer als genoeg
Ja op dag 3 van mijn cyclus
Dan heb je gisteren je ei gehad.
Tussen die 2 testen in.
Ten minste dat denk ik dan.
nou dat is goeeed :mrgreen:
Wij hebben de afgelopen dagen elke dag geklust dus dat moet genoeg zijn :mrgreen:
Spannend
jazeker, we wachten af :mrgreen:
OWw bigsby ik hoop voor je dat het raak is!!
Mooie avatar Chel :inlove:
Eventjes weggeweest maar ben er weer
Na de MA toch weer begonnen voor een brusje, hopelijk is het ons nu wel gegund
Zijn er hier inmiddels al meiden zwanger?
Hay Marieke :mrgreen:
Niemand zwanger, het is rustig hier, we zijn maar met zijn 3e :mrgreen:
Is je cyclus weer een beetje op orde?
Op welke dag zit jij nu?