Hallo allemaal,
Ik ben susan en ben moeder van twee dochters van 3.5 en 1.5 jaar. Nu zijn we in ronde 7 belandt en wacht ik op mijn naderende nod. Ik heb een lange cyclus van 6 weken en aankomende donderdag is mijn nod. Ik heb wel al twee keer getest omdat ik niet wist waneer mijn eisprong was, maar ik verwacht dat ik gewoon ongi ga worden. Natuurlijk hoop je het wel maar mijn verstand zegt dat het niet zo is. We willen deze maand wel gaan starten met de ovulatietesten omdat het bij mij niet duidelijk is wanneer de eisprong plaatsvind. Ik wil er helemaal niet zo veel mee bezig zijn maar als je iets heel graag wilt dan gaat dat automatisch. Ik hoop dat er meer vrouwen bezig zijn er er over willen praten, kunnen we samen blij of teleurgesteld worden. gr susan
Hoi Susan,
Ik ben Debbie en heb ook twee dochters van 3 en 1,5 jaar en willen heel graag een 3e kindje.
Wij zijn echter deze maand pas begonnen en ik zou mijn NOD 12 augustus moeten hebben. Afwachten dus hoe het gaat.
Wat lastig dat je zo’n lange cyclus hebt. Er zit dus wel enige regelmaat in. Ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .
Hoe is het met de vorige twee meiden gegaan. Deden jullie daar ook meerdere rondes over?
Hier ook ruim 2 jaar bezig voor een 3de kindje. Wij lopen inmiddels bij de gyn en daar kwam eruit dat mijn man niet optimaal zaad heeft.
Het is voor mij nu inmiddels niet zo moeilijk meer. De eerst maanden tot een jaar vond ik het zo lastig als ik iedere maand wordt toch mijn menstruatie had. Maar nu heb ik dat aardig los kunnen laten.
Misschien als wij zo met behandelingen gaan beginnen dat het dan wel weer lastig wordt maar dat is afwachten.
Echt vervelend voor je dat je een cyclus hebt van 6 weken en je dus niet weet wanneer je eisprong is!
Is hij altijd precies 6 weken lang of verschild dat ook?
Hoi meiden
ik lees dat jullie voor een derde gaan bij ons is het vaag
ik heb een dochter van 2 en half en een zoon van 11 maanden en word volgende maand 30 jaar :doh:
had altijd gezegd wil kinderen voor me 30ste :dance: is ook gelukt maar nu zijn er 6 vrouwtje in me buurt wie zwanger zijn en toen begon toch nog me baarmoedertje te kriebelen
ik heb met me man erover gehad die zei :shock: de al wil je 4 kids we gaan ervoor (hy kom uit een gezin van 4 kids ik 3 kids)
dus mij vraag is dan ook IK WEET HET NIET MEER WAT IK MOET DOEN :think:
wil wel kan wel me lichaam kan het kan volgens de gyno.
maar dan denk ik ik heb 2 geweldige kideren een meid en jongen
er is toch niets meer te wensen
:inlove: maar dan denk je weer zou leuk zijn als een van 2 de een broertje of zusje erbij hebben :roll: :roll:
sta met me handen in het haar wil niet te lang wachten weet je?
gr.miekes
Tja ik denk dat de keuze nu bij jou ligt aangezien je man het wel graag wil
!
Ik zou er voor gaan :dance:
HOi hoi,
Bij mij is de cyclus meestal 6 weken, maar ik zou het vandaag moeten worden maar nog niets te bekennen. Dus we wachten maar af. Ik las alleen als je een cyclus langer had dan 6 weken je weinig kans op eisprong hebt, ik hoop van niet maar ja. Bij mijn vorige meiden was de eerste onverwacht en de tweede de eerste ronde gelijk raak dus ik weet niet wat me nu overkomt. Maar we proberen rustig te blijven en hopen. Ik hoop voor iedereen dat jullie je wondertje krijgen. gr susan
@ Miekies, hoe herkenbaar :dance: Dat is dan wel fijn om te lezen hihi Wij (ik) weten het ook niet zo goed…
Maar toch… zit ik hier op een kindje op komst forum.Dus eigenlijk weet ik het wel… of toch niet :wall: Vast herkenbaar???
Hoi meiden!
Grappig, jullie twijfelen en ik weet voor mezelf dat een 3e kindje zeer welkom is! En dat al ruim een week na de bevalling van mijn 2e zoon!
We waren gezellig met z’n 4-tjes aan het wandelen op een zondagmiddag en ik kreeg ineens een ‘gevoel’ dat dit niet mijn laatste zwangerschap/bevalling was!
We zouden er nu wel wat meer tijd tussen willen hebben. Tycho naar school en Jesse 2 dagdelen naar de peuter (dus 2,5 jr).
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat we na verloop van tijd zoiets hebben van: 2 prachtige, gezonde knullen :inlove: het is goed zo!
Maar zoals ik (we) er nu over denken mag er zeker een 3e kindje komen!
(errug, heb vanmiddag zelfs al uitgerekend wanneer we dan weer ‘los’ mogen :shifty: … april 2011…wat lijkt dat nog ver weg!!!)
Suc6 met het nemen van de voor jullie juiste beslissing!