zwanger worden na missed abortion

Ik heb op 14 dec.2006 bij een echo te horen gekregen dat het hartje gestopt was met 9 weken.Ik was op dat moment 11 weken zwanger.

Dus wachten tot het afgestoten zou worden.Maar dat gebeurde niet.Op 27 dec. is er cytotec ingebracht maar nog niets.Een dag later heeft de gyneacoloog zelf het vruchtje eruit gehaald.Dus wachten of alles eruit komt.Maar nee hoor,het kwam niet.Week later nog een keer cytotec,maar weer niets.Er bleef en stukje weefsel achter.Op 8 jan.2007 heb ik een hysterioscopie gehad.Ik was helemaal in de veronderstelling dat er alles uit was.Maar vandaag 12 jan. bleek dat er nog iets in zit.15 jan. moet ik terug voor een nieuwe hysterioscopie en anders een curettage,waar ik heel erg tegenop zie.Bij een echo hebben ze ook kunnen zien dat ik 15 jan. weer een eisprong zou krijgen.Dit doet nog eens extra pijn,want er is nog niet alles uit,dus kan ik ook nog niet zwanger raken.Ik zit er nu even helemaal doorheen! Wie heeft er tips voor mij?Hoe snel kun je zwanger raken na een curettage?

In ieder geval sterkte. Als je behoefte hebt, mag je hier meekletsen.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31869&start=195

Ik zou eerst maar effe je lichaam tot rust laten komen? Want ik had ook een miskraam gehad wel met 5 weken, is niet zo lang maar toch? Alles was gelukkig zelf afgestoten. Ook een hysteroscopie gehad of allles weg was. En alles was goed ze zeiden jullie kunnen gelijk zwanger worden. Nou effe niet hoor eerst mijn ongesteldheid een beetje regelmatig worden? Verder alles goed ennne je lichaam regelt het toch zelf is je lichaam er niet kllaar voor dan gaat het toch mis.

Groet leeuw :vlinder:

Ik was na 5 maanden weer zwanger!

Dat waren dus 5 kansen…1e kans was niets omdat mijn baarmoederslijmvlies niet genoeg gegroeid was…en de 4e kans toen zat ik in Turkije met vriendinnen…dus ook niets.

Al met al heeft het gelukkig niet lang geduurd.

Nu heb ik een heerlijke meid van bijna 6 maanden!