zwanger worden na mirena spiraaltje

Omdat ik een hele korte cyclus heb van 21 dagen ook omdat ik niet tegen de pil kan, heb ik 2 jaar geleden een spriraaltje laten zetten Op 16 april 2008 heb mijn mirena spiraal laten verwijderen. op 19 april ben ik ongesteld geworden.

had vorige week wel wat rare symptomen donkere tepels zitten ook wat bultjes omheen, pijnlijke borsten, moe en snel geirriteerd.

dinsdag had ik ineens bloed bij het afvegen en wat krampen begon toen wat heftiger te bloeden en had bruin afscheiding gister bijna niet en vandaag weg? zou dit innestelings bloed kunnen zijn?? Of toch ongesteld??

Word er een beetje onzeker van…ben bang dat het spiraaltje toch invloed heeft op alles!

Wie heeft er ervaring met zwanger wor na Mirena?? Duurt het langer?? En hoe is jullie cyclus na het verwijderen??

Groetjes Claire

Mirena spiraaltje bevat een heel laag dodering hormonen die rechtstreeks afgeevt in je baarmoeder.Zodra het mirena spiraaltje verwijderd is ben je meteen vruchtbaar is mij vertekt door huisarts.En je kan het ook vinden als je het opzoekt via google.

Succes in ieder geval meid…ik duim voor je dat het nu al raak is zou wel leuk zijn hé?

Marleen

O,ja mijn cyclus is na verwijderen meteen goed en regelmatig geweest.

Hoop dat mijn cyclus idd normaal is best vervelend zo’n hormoon :: :: :**:

Wacht even af hoop ook dat het snel raak is! wel fijn om te weten dat de cyclus gelijk normaal moet zijn en je gelijk vruchtbaar bent… is alweer een hele geruststelling!!!

Groetjes Claire

Volgens mij was mijn cyclus ook weer meteen normaal nadat de Mirena verwijderd was :think:. Ik heb 'm wel niet zo lang gehad, ik vond 'm niet fijn.

Het klinkt wel alsof het raak zou kunnen zijn, spannend hoor! Ik duim voor je! Laat je ons iets weten?

bij mij was de cyclus ook gelijk weer normaal na het verwijderen.

en ben ook direct de maand daarna zwanger geraakt van mijn jongste

mijn 2 schoonzussen waren na het verwijderen van het spiraaltje ook de eerste maand direct zwanger…

ik zal voor je duimen!

Ben nog niet ongi geworden dus wacht even rustig af… wel frustrerend omdat ik niet weet of ik ongesteld was of wat anders :frowning:

Meld het zodra ik iets weet bedankt voor jullie reacties iig :smiley:

Wij beginnen zo aan de 2e poging na het verwijderen van de Mirena. Ik ben benieuwd. Maar mijn cyclus was gelijk weer normaal.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs