Zwanger worden na Mirena spiraal, ervaringen???

Voordat ik zwanger raakte van mijn dochter (ze is bijna anderhalf) was ik een jaar gestopt met de pil. Het echte ‘klussen’ was pas net anderhalve maand begonnen toen ik zwanger raakte. Ik heb dus weinig ervaring met zwanger worden na anticonceptie zoals de pil en het spiraal.

Ik heb het spiraal zo’n 15 maanden in gehad, iemand enig idee of die stoffen gelijk helemaal uit je lichaam zijn en hoe het gaat met je normale cyclus weer terug krijgen??? Ik had lange cyclussen, maar op zich wel elke maand een ongi, die werd niet minder door het spiraal had ik het idee. Ze zeggen dat je na verwijdering spiraal gelijk zwanger kunt raken, maar dat zeggen ze van de pil ook en daarover heb ik nog weleens mijn bedenkingen.

Ik hoop dat jullie wat ervaringen met me kunnen delen,

Alvast bedankt!

Ik was na het verwijderen van de Mirena spiraal met twee maanden in verwachting…dus geen problemen hier…:smiley: Na het stoppen met de pil trouwens ook.

Dat is inderdaad snel. Fijn om te weten. Hoe het bij mij na de pil was weet ik dus niet. Na een jaar ging het probleemloos, maar wie weet was het na een maand net zo goed gelukt. Ik ben benieuwd!

Geen ervaring maar wel een grote :mrgreen: :inlove:

Liefs Marieke

hihihi ssssst :stuck_out_tongue: :inlove:

:clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen:

Hier in de 2e maand na het verwijderen van de Mirena zwanger!

Ik heb hem 3 jaar gehad. Volgens mij heeft het echt geen invloed op je vruchtbaarheid hoor!

:-*

Ik blijf je het antwoord ook nog even schuldig, die van mij is 20 april verwijderd en ik zit nu in de eerste echte klusronde (nadat ik eindelijk ongi werd, 1 maand overtijd)

Alleen jammer dat mijn ei over 5 dagen springt, vriendje zit in de nachtdienst deze hele week :wall:

Klussen kan ook overdag :wink: :mrgreen:

Succes met zwanger worden in ieder geval!

:-*

@patricia26 wrote:

Klussen kan ook overdag :wink: :mrgreen:

Succes met zwanger worden in ieder geval!

:-

I know maar ik ga zelf trainingen doen voor mijn nieuwe baantje, dat houd in dat Loek pas naar bed kan als ik om kwart voor 6 thuiskom :frowning:

Die kan dan net 4 uurtjes slapen op een dag :wall:

Komt gewoon rot uit :wink:

Maar dank voor je steun :-

Hé dat komt dan net rottig uit, Mellie.

Evengoed succes met klussen. Fijn dat jullie me gerust stellen wbt snel zwanger kunnen raken na een spiraal. Ik hou jullie op de hoogte :wink:

Grappig detail; jij dus ook een december mama (ander jaar weliswaar) en je nod is 4 dagen ná de mijne :mrgreen:

Hahaha, nou écht toevallig :lol: