zwanger worden na een vroeggeboorte

Ik ben op 13 oktober na een zwangerschap van 23 weken en 3 dagen bevallen vanonze tweeling Sem en Thijs. Sem heeft 1 minuutje geleefd en Thijs een uurtje, daarna moesten we alweer afscheid nemen van onze zo gewenste jongens…

Wij willen toch ook weer zwanger worden, het verlangen is groter als de angst op herhaling…

Zijn er meer mensen met deze ervaring?? Ik zou er ongelooflijk veel steun aan hebben om met die mensen de angsten en gevoelens te kunnen delen…

Wat moet dit een vreselijke ervaring zijn voor jullie!!

Heel veel sterkte toegewenst

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=53449&postdays=0&postorder=asc&start=1485

hoihoi

4 jaar geleden ben ik met 32 weken bevallen van een meisje. alles is gelukkig goed gegaan. Ik heb laatst aan de gyn gevraagt of er kans is dat de tweede ook te vroeg komt aangezien we het toch weer willen proberen. Zijn andwoordt was dat hij het niet wist maar als de tweede ook te vroeg komt kun je ervanuitgaan dat de derde ook te vroeg komt. Daar heb ik natuurlijk helemaal niks aan maar ik ga de gok maar nemen. En dan wel onder begeleiding van de gym de verloskundige vertrouw ik niet meer

veel sterkte

groetjes

marlies

Hallo , wat een verlies…

Wij zijn op 20 dec onze drieling verloren… na 17 weken zwangerschap 2 kindjes zijn na 12 weken zwangerschap overleden. Helaas werd ik daarna ziek en na veel complicaties is 19 dec de bevallling ingeleid…

We willen graag een kindje en weer verder… Helaas ben ik nog niet ongesteld…

we hebben al 2 kinderen van 9 en 12 , we weten dus dat het kan

Hebben de artsen jou ook een wachttijd gegeven??

groetjes :vlinder: :vlinder: :vlinder:

Hé Jorien,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van jullie drieling, echt verschrikkelijk… het is normaal dat alle vrouwen na het verlies van hun kindje(s) weer snel zwanger willen worden.

Ze hebben mij gezegd dat het het verstandigst is om een half jaar te wachten, maar dat is makkelijk gezegd voor iemand die niet voelt wat ik voel. Wij hebben er voor gekozen 6 weken na de bevalling weer te starten en zien wel wanneer het weer lukt.

Ik ben meer van: zolang mijn lichaam niet klaar is voor een nieuwe zwangerschap zal ik ook niet zwanger worden…"

We staan er weer voor 100% voor open in ieder geval!! Misschien duurt het uiteindelijk nog wel 6 maanden voordat het lukt.

Mocht je ook weer zwanger willen worden, kom dan meekletsen op het test-topic, daar zitten een aantal hele lieve mensen en naast mij ook kantjeboord, die ook 6 maanden geledne haar kindje verloren heeft…

Heel veel sterkte…