zwanger worden na een ma of mk deel 4

dank jullie allemaal!!!

Vicky, mooie buik!!

Cariska Gefeliciteerd.

Ik heb mooie buiken voorbij zien komen :thumbup: :inlove:

Mayo, fijne vakantie…

Hier eenmannetje die verkouden begint te worden. Ben al de hele avond bezig geweest om hem t elaten slapen, maar telkens als hij weer in bed lag werd hij toch weer wakker… Nu is het gelukkig al een tijdje stil :pray:

vicky mooie buik :thumbup:

patty op welke cd zit je nu eigenlijk?

Ik zit op de 8e of 9e cd Lotte.

Vicky, mooie buik hoor :inlove: :inlove: :inlove: En ik zie volgens mij ook die streep die Marieke ziet :think: :lol: Die had ik bij Valentijn niet, maar bij Joon kwam ie wel de laatste weken ineens opzetten :lol: Valentijn heeft gewoon niet lang genoeg gezeten :wink: En ja auto’s :roll: Maar goed, hij doet het weer goed en ben er zelfs vandaag mee naar Deb geweest :dance:

Marieke, leuke naam :inlove: Mooi in stijl :lol: En kun je zelf nog niet goed zien wat het is?? Omdat je twijfelt :wink: Ach, wij hebben 9 jaar lang een konijn gehad die Bella heette, in de dierenwinkel “ja het is echt een vrouwtje…” na een paar weken werd echter heeeeeel erg duidelijk dat het echt een mannetje was :mrgreen: als ie door de kamer sprong dan zag je zijn klokkenspel duidelijk heen en weer hopsen onder zijn staart :lol: :lol: :lol: Maar hebben hem ondanks dat nooit Bello genoemd :wink:

Vandaag erg gezellige dag gehad bij Deb, dankjewel daarvoor :-* :-* De jongens hebben zich ook opperbest vermaakt en Joon zat in de auto beteuterd “nee huis toe, Finn toe!” :lol: :lol: Bij het naar bed gaan zei Valentijn ook dat ie het heel leuk vond en Joon zei nog steeds “Finn toe? Debby toe??” :inlove: Moeten we snel weer doen :thumbup:

Nu ga ik naar bed :wink: :zzz:

:-* Kim

Ahgussie…Wat lief van de jongens Kim! Ik vond het ook erg leuk trouwens. Ontzettend gek blijft dat soms hoor…dat het ondanks het feit dat je elkaar nog nooit in het echt gezien hebt, het lijkt alsof je elkaar wel gewoon al kent.

Doen we vaker!

Ik heb Finn al gezegd dat we de volgende keer naar jullie toe komen en toen glunderde hij meteen van oor tot oor en zei “Morgen?”. Ook hem is het goed bevallen dus!

Vicky, welkom terug meis! Wat een prachtige buik! :inlove: Hoe is je vakantie geweest?

Nou…ik ga eens langzaamaan richting badkamer. De boodschappen moeten nog gedaan worden.

Fijn weekend meiden! :-* :-* :-*

ik heb vandaag een ovutestje gedaan en de 2de streep was heeeeeeeeeeeeel licht dus kan nog wel ffetjes duren denk ik. maar ik ben wel vast begonnen met klussen hihi je weet maar nooit he?

Lotte, morgen kan hij ineens heel donker zijn :wink:

gebruik jij ook ovutesten? en kon de lijn dan bij ook in 1 keer donker worden?

ik heb ze vorige maand gebruikt. En toen kreeg ik eerst 3 of 4 dagen een licht streepje, op een vrijdag ineens een donker streepje en op zaterdag weer een licht streepje…

Deze maand wil ik eigenlijk niet gebruiken, eigenlijk even mijn gedachte ervan af halen, maar dat lukt niet zo. Dus waarschijnlijk morgen of maandag weer beginnen :think:

we hebben rond dezelfde tijd onze nod. spannenddddddddddd.

Zeker spannend…

zoals ik al zei, ik probeer me iets minder mee bezig te houden, maar dat lukt echt niet :mrgreen:

Sorry dames dat ik zolang niks van me meer heb laten horen.

Ik had het mega druk.

Want N was gister jarig geweest en zijn we naar de efteling geweest en vandaag haar verjaardag gevierd.

Ook zaten we met de keuken die bijna af is.

maar even snel.

Marieke wat een mooie buik meid.

Vicky die van jou is ook super mooi

Cariska van harte gefeliciteerd meid.

Zo van de week weer wat meer en ga even wat terug lezen.

Liefs Ikaa

Hallo allemaal,

Ik heb mijn verhaal ergens anders hier op dit forum geplaatst maar toen kwam ik dit topic tegen…

Mag ik mee kletsen???

Mijn naam is Bianca (ik heb mijn verhaal gekopierd en plak deze hieronder)

Hallo allemaal,

Even in het kort:

Ik ben hier in het verleden ook veel aktief geweest, tijdens mijn zwangerschap (van ons zoontje Ricardo, bijna 3 jaar inmiddels) en na de bevalling. Ik wilde mijn verhaal kwijt en erover praten…onze Ricardo is geboren met een aandoening/handicap Ehlers Danlos, later ook epilepsie gekregen, ontwikkelingsachterstand, verschillende opnames, allergisch voor ei en vis. Maar goed…, dit dus even in het kort, iets over mijn verleden hier! Gelukkig gaat het nu goed met hem, en is alles op de rit en zijn we aan het genieten…,

Maar…,

Ik was van Ricardo niet zomaar zwanger. We hebben er heel lang op moeten wachten. Uiteindelijk hulp gezocht en afspraak gemaakt voor IUI en bij de laatste controle bleek dat ik zwanger was??? Totaal onverwacht, maar natuurlijk super gewenst! De zwangerschap was alles behalve leuk. Leuk tot week 20 en daarna heel veel complicaties en stress. (wil daar nu niet teveel op in gaan) Uiteindelijk met 38 weken ingeleid omdat het niet meer te doen was. Uiteindelijk was hij daar dan…onze zoon. Na 4 dagen opname naar huis…Met 3 maanden ontdekt dat hij die handicap heeft…maar toen ook ontdekt dat het iets erfelijks is…en dat hij het van mij heeft???

Dat was een schok maar geen verassing. Ik had en heb dezelfde problemen als hij nu ondervind…alleen heeft het nu een naam…

Na 18 zware maanden met veel ziekenhuisopnames, revalidatiecentra ed gaat het nu bijzonder goed met ons manneke.

Sinds enkele maanden is het verlangen naar een 2e erg groot bij ons. We hebben ook al verschillende miskramen gehad…helaas!

De aandoening die ons zoontje heeft is erfelijk en heeft hij van mij…, dit is allemaal bekend geworden na de bevalling. De aandoening werkt helaas ook in ons nadeel om zwanger te raken. Mijn eisprong is niet te vinden, mijn cyclus onregelmatig! En ik heb maar 1 werkende eierstok…

Maar dat ik zwanger kan worden bewijst Ricardo en die miskramen…

Maar lang duurd het nu wel

Mensen zeggen…als je er teveel mee bezig bent dan lukt het niet, zet het van je af…!!! En dat is misschien wel zo maar lukt niet…

Baal elke maand als ik menstrueer, baal als er mensen in mijn omgeving zwanger worden, met gemak. Begrijp met niet verkeerd, ik gun het hun en iedereen hoor!

Kijk naar nu…ik heb een onregelmatige cyclus van meestal rond de 38 dagen (voel me eisprong nooit, ook met temp niet te vinden, zelfs met medicatie en echo’'s niet op te sporen) Nu had ik vorige week 2 dagen giga buikpijn, nee soort spierpijn, bandenpijn eerder!!

En nu heb ik sinds gisteren een beetje bloedverlies (maar niet de menstruatie pijn die ik normaal altijd wel heb de eerste dagen van de periode) Vandaag ook de hele dag door bloedverlies maar niet noemenswaardig…soms wat oud bloed, maar ook helder bloed…???

Is dat een beginnende menstruatie…ik zeg tegen mezelf van wel maar hoop dat het ook nog innesteling kan zijn…maar geloof er niet in…maar toch…raar he?

Een test doen durf ik niet meer…heb er al zoveel versleten zelfs bij Ricardo was ik pas na 8 weken positief die test, maar met 5 weken al door gyn op echo ontdekt…dus ja…

We zijn al maanden aan het “werk” en soms lijkt het meer op moeten dan op liefde…daar moeten we voor waken!

We hebben voor onszelf wel bepaald dat we geen hulp willen in de zin van IUI en of IVF, dat het natuurlijk moet gaan of niet…En we hebben een limiet voor onszelf gesteld tot wanneer we het willen blijven proberen…pfff!

Wat een verhaal he?!

ricardo1509: welkom hier. Vervelend zeg, de zwangerschap van je zoontje en uiteindelijk het ontdekken van de beperkingen die hij heeft. Maar fijn om te lezen dat het nu wel goed gaat.

Hopelijk ben je snel zwanger en is het bloedverlies door innesteling! :pray:

ricardo pffffffff wat een verhaal zeg!! je hebt een hoop meegemaakt. ik hoop ook dat je snel zw mag zijn. of dat je het al bent en dat je nu een innestelingsbloeding hebt.

Behoorlijk verhaal Ricardo… Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is :pray:

Thanks allemaal…maar ik denk toch echt dat het menstruatie is…tis nu al vanaf donderdag avond (23u) bezig en er zit ook wat helder en vies bloed bij…dat kan toch geen innesteling meer zijn??? :cry: :cry: :cry:

Maar we laten ons hoofd niet hangen (al heb ik dat gevoel soms wel) we gaan er weer voor!!

Maar dat maakt het soms ook lastig want ik heb geen regelmatige menstruatie dus…wanneer ik mijn eisprong heb?? Dus elke dag klussen???

ik zou niet elke dag klussen maar dan om de dag! Mijn vriendin liep toen in het ziekenhuis en gyn zei dat om de dag beter is voor de kwaliteit van het zaad…

ja heb ik ook wel eens gehoord om de dag…en de eisprong is toch langer als 24u of heb ik dat nou verkeerd?

Overigens werkt het tempt bij mij ook niet…ook niets uit op te maken…en de ovulatietesten geven wel een “punt” aan maar als we dan een echo maken, geen eisprong…