Zwanger worden met rugklachten

Haai :slight_smile:

Even een vraagje, wij gaan voor een 2e kindje. De eerste is ook dankzij Clomid gekomen dus ik moet in sept weer naar de gyn voor een nieuwe partij.

Nu ben ik helaas inmiddels zwaar rugpatient geworden. Zijn hier misschien meiden die hier ervarinbg mee hebben, wat kan ik verwachten? Volgens mijn arts kan het geen kwaad, ter info ik heb zowel links als rechts een hernia, versleten tussenwervel schijven en mijn si gewricht is zeer slecht. Dit allemaal is gekomen door mijn bevalling van de eerse. Daarom gaan we deze keer voor een keizersnede (helaas) maar ben anders bang dat het niet goed komt.

Dus misschien heeft iemand tips o.id.?

Geen tips, maar zag je naam en dacht heeeeee die is van een poos terug :slight_smile: Wat fijn dat jullie voor een 2e kindje gaan. Ik hoop dat je rugklachten geen belemmering in de zwangerschap zullen zijn!

volgens mij kan het ook geen kwaad, mn nichtje heeft ook rug klachten en heeft scoliose gehad en heeft van boven naar beneden een plaat in dr rug. Ze heeft tijdens de zwangerschap wel meer last gehad dan anders maar het wou wel. (zij is wel normaal bevallen omdat ze niet onder narcose wou bevallen, een ruggeprik durfde ze niet aan omdat ze de plaat&pinnen er ook in heeft zitten)

wat lief sooki tnx :smiley:

bedankt chantal, ik heb idd hetzelfde, je hebt het er toch voorover.

Ik heb Kyfo Scoliose en ben net zwanger.

Ik heb dit wel van tevoren overlegd met een arts.

Zwanger worden kan geen kwaad, alleen kan de zwangerschap in een verder stadium zwaarder worden dan normaal omdat de rugklachten dan ook toe gaan nemen.

Ik heb oefeningen gekregen die ik iedere dag moet doen en dat moet dan de pijn toch een beetje verzachten …

dankje tijgertje, misschien krijg ik dat ook wel.

gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :dance:

Geen tips, maar zag je naam en dacht heeeeee die is van een poos terug :slight_smile: Wat fijn dat jullie voor een 2e kindje gaan. Ik hoop dat je rugklachten geen belemmering in de zwangerschap zullen zijn!

volgens mij kan het ook geen kwaad, mn nichtje heeft ook rug klachten en heeft scoliose gehad en heeft van boven naar beneden een plaat in dr rug. Ze heeft tijdens de zwangerschap wel meer last gehad dan anders maar het wou wel. (zij is wel normaal bevallen omdat ze niet onder narcose wou bevallen, een ruggeprik durfde ze niet aan omdat ze de plaat&pinnen er ook in heeft zitten)

wat lief sooki tnx :smiley:

bedankt chantal, ik heb idd hetzelfde, je hebt het er toch voorover.

Ik heb Kyfo Scoliose en ben net zwanger.

Ik heb dit wel van tevoren overlegd met een arts.

Zwanger worden kan geen kwaad, alleen kan de zwangerschap in een verder stadium zwaarder worden dan normaal omdat de rugklachten dan ook toe gaan nemen.

Ik heb oefeningen gekregen die ik iedere dag moet doen en dat moet dan de pijn toch een beetje verzachten …

dankje tijgertje, misschien krijg ik dat ook wel.

gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap :dance: