Hallo!
Wij zijn een lesbisch stel, nieuw op dit forum en na rondgekeken hebben en het verhaal van de twee vrouwen die samen een kindje kregen: (2 vrouwen en Zwangerrrrrr wooohooo P28 test) lopen we toch met een aantal vragen.
We weten niet of we hier goed zitten, maar proberen kan natuurlijk.
Wij zijn dus een lesbisch stel met een kinderwens. We hebben op internet rondgekeken en een oproepje gedaan voor een donor. We hebben wat reacties gekregen en met een paar mannen mailen we nu. Binnenkort willen we met twee van hen een afspraak maken om te kijken of het klikt.
Onze vraag is nu, zijn er onder jullie nog meer vrouwen die hier ook mee bezig zijn? Hebben jullie ervaring met afspraken maken met een donor?
Zijn jullie fakedonoren tegen gekomen? En hoe ga je hier mee om?
Een donor tipte ons namelijk toch met andere vrouwen hierover te praten en ervaringen uit te wisselen. Maar op internet kan ik er niet veel over vinden.
Het is voor ons allemaal nieuw. Donorcontract, Zelfinseminatie etc.
We zijn nu bezig met onze menstruatie in kaart te brengen, best leuk!
Gelukkig is daar veel informatie over te vinden op internet.
Groetjes,
Roos en Mier
Ten eerste welkom op KOK.
Omdat ik zelf geen ervaring heb wil ik jullie bij deze heel veel succes wensen met zwanger worden…
Welkom op het forum!
Voor zover ik weet zijn er hier 2 lesbische stellen die een kindje gekregen hebben mbv een donor. Weet alleen even de naam van de andere mama niet meer, ze schrijft in ieder geval mee met de juni 2009 mama’s volgens mij.
Misschien komt ze vanzelf in dit topic terecht, anders zou ik ze even een PB sturen. Andrea heeft net een kindje gekregen en is niet echt actief momenteel.
Succes ermee!
groetjes,
Louise
Hallo,
Dank je wel voor jullie welkom. We zullen een pb sturen naar Andrea. We doen nog rustig aan dus ze kan als ze wil ook eerst nog lekker van haar kindje genieten
Groetjes,
Roos en Mier
Je zou eventueel Treffertjes of L word Fan pbén, ik weet niet of L word fan via donatie haar dochters heeft, maar… je zou het kunnen vragen.