zwanger worden flink uitgeteld....

nou de kogel is door de kerk…



als deze maand er geen wonder gebeurd, dan houden we op met zwanger proberen te raken.



in ieder geval tot tom naar school is.



ik durf de zwangerschap niet aan, niet voor mezelf, niet voor mijn lijf en al helemaal niet voor tommie.



de “wat als-en” vliegen me door m’n hoofd…we zijn zoooo door het oog van de naald gekropen met/bij tom :shifty:



en dan nog de studie van mijn man, zijn werk…en zelf zwak 2 kinderen verzorgen…nee dat trek ik niet…weeeeeeeer in een 2-uurs ritme…weeeeeeeer het gedoe en geregel…weeeeer eindeloze nachten en dagen…ik was net zo blij met de ademruimte die we nu zoetjes aan krijgen…



dus we gaan lekker alleen van tom genieten en we zien wel wat de toekomst brengt :shifty:



en ik ben achteraf best blij dat de iui’s niet gelukt zijn :oops: ik wil dolgraag een tweede kindje, maar mag ik dan de zwangerschap en het eerste jaar overslaan?? :oops:

haha , ik moet enigszins ook lachen, de manier waarop je het typt.



Je moet doen wat julie keus en gevoel er bij is, volg dat en het zal de goede zijn .



Helaas kunnen we geen delen overslaan hé?



Met wát dan ook komen gaat iig alle succes :thumbup: :-*

Ik vind het een moedige beslissing van je :thumbup: (klinkt misschien iets zwaarder dan ik het bedoel :wink: )

'k Kan het me goed voorstellen. En nu kun je extra lang al je aandacht aan Tom geven, vinden jullie vast niet erg :inlove:



Groetjes,

Heleen

geniet maar lekker van Tom, en wie weet wat voor een rust en regelmaat de toekomst brengt!!



hoewel er hier een hoop rust is, twijfel ik soms ook wel eens of we er wel goed aan doen, kan je keuze dus best begrijpen! :hug: :hug: :hug:

Wat een sterke beslissing lieverd… Geniet van Tom, geniet van alle mooie momenten met je twee mannen… Ik begrijp je volledig :wink: Dikke knuf, ik spreek je straks wel ff :-* :hug:

Wat een sterke beslissing en wat heb je het goed verwoord…

Alle goeds voor jullie toekomst!

meis wat goed van je :thumbup: en inderdaad wat let je om het nog een keer te gaan proberen als tommy naar school is?

(ik ben nu ook erg blij dat sil naar school is en ik kan rusten wanner ik wil, want mijn gezondheid laat ook nogal wat te wensen over)ben trots op je! :clap:

Volg altijd je gevoel en als jouw gevoel zegt nu ff niet dan ook zeker niet doen. Het komt wel weer op je pad.



Liefs Marielle :vlinder:

Heksje, wat een goede maar ook moeilijke beslissing. Inderdaad maar heerlijk genieten van jullie prachtige Tom.



Zwanger zijn met een dreumes is veel zwaarder en ik zie ook op tegen de eerste zeer drukke tijd als het kindje er is.

Lieverd, ik begrijp je helemaal en ik vind het moedig!

Kan het ook wel begrijpen, nu het zo vermoeiend voor je is.

Wie weet is alles over een jaar weer heel anders… en kan het dan alsnog. Het komt toch als je er klaar voor bent.

Lieve heks, :hug: als voorlopig uitstel je rust geeft, doe dat dan.



Je merkt vanzelf wel wanneer jullie er weer klaar voor zijn…

kalm aan meissie… :-*



:hug: