Zwanger worden en operatie?

Goedendag,



Ik zit met het volgende. Sinds een tijdje proberen wij zwanger te worden, in verband met PCOS heb ik een onregelmatige cyclus en wordt die nu geregeld met clomid.



Ik heb een paar dagen geleden echter gehoord dat ik over 2 weken geopereerd moet worden aan mijn pols. In principe is het een operatie die uitgevoerd kan worden onder plaatselijke verdoving, maar vanwege mijn angst is het beter om het onder algehele narcose te laten doen.



Nu vraag ik mij af in hoeverre een algehele narcose schadelijk kan zijn voor een eventueel beginnende zwangerschap.

Als ik het goed uitgerekend heb is mijn eisprong een dag na de operatie.



Is er iemand die ervaring heeft met narcose tijdens een beginnende zwangerschap?

Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij raden ze het erg af dacht ik. Anders moet je even om informatie vragen in het ziekenhuis

Als je ei-sprong een dag na de operatie is, dan t toch juist goed uitkomen (zou ik denken). Eitje is al grotendeels gerijpt voor de narcose en de innesteling is pas weer een kleine week na de narcose, maar misschien is dat wel heel kort door de bocht. Misschien ff vk bellen om dit na te vragen?

Ik heb tijdens alledrie mijn laatste zwangerschappen telkens een gehele narcose gehad!

Dit moest wel gebeuren voor de grens van 13 weken, dan kan het eigenlijk geen kwaad.

Dus aangezien het bij jou eventueel nog veel vroeger zou gebeuren zou ik er echt niet mee zitten hoor.

Ik kreeg telkens na mijn verdoving wel even een echo + ik moest een nachtje blijven, gewoon ter controle voor de baby.

Succes! :thumbup: