Zwanger willen worden na het verlies van een engeltje (12)

jeetje wat is t stil hier tegenwoordig! waar zit iedereen???

hoe hebben jullie zondag moederdag ervaren? ik had zaterdag een onwijze dip, was erg verdrietig en down

zondag zijn we naar de begraafplaats geweest, was erg druk met bloemstukken bij t monument…

maar voelt altijd weer goed om er even te zijn.

nu weer aan t werk gegaan, vakantie zit er weer op helaas.

maar ook wel weer fijn hoor. nog een dagje en dan alweer weekend.

nou hoop iedereen weer snel te horen hoor!!! liefs Anne :-*

Hee Anne, tja moederdag is wel een dag met ups en downs, zie ook de vorige bladzijden… én omdat het topic nu ook een zijtak heeft moeders van engels en bengels is het hier wat rustiger vrees ik…

Hoe gaat het met je, lukt het loslaten van het snel zwanger willen worden je wat ? Nou blijf hier lekker schrijven hoor… het is alleen ook wel de titel die de groep hier misschien nu beperkt…

Liefs Marike

Ik schrijf hier idd minder, ik ben niet meer bezig met zwanger worden. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk hoor, Anne meid ik hoop zo dat jullie droom binnenkort uitkomt dat is mijn wens voor jou.

ik schrijf hier ook niet zo heel vaak meer, komt omdat ik gewoon zooo moe ben en dan geen puf meer heb.

@anne ik hoop dat jullie ook snel een 2e wonder op komst hebben

Hai lieve meiden,

even een ego berichtje :oops: … Ik denk dat ik geen eisprong meer heb… Ik krijg geen temperatuursverhoging niets meer… En ook is mijn menstruatie niet meer wat het geweest is ik vrees dat het voor mij einde verhaal is zo… Of heeft iemand hier een goeie uitleg voor. Ben er niet heel erg mee bezig of zo ook niet onbewust… Dus ik zou het niet weten :think: …

Ben wel aan de antibiotica misschien dat die mijn temp. onderdrukt…

WHAAAAAAA :shock:

Spreek jullie snel weer.

Liefs Patricia :-*

Geen idee hoe dat kan Patries, misschien ff een topic openen is vast wel iemand die hier een antwoord op heeft.

Anne, “iedereen”, was waarschijnlijk lekker buiten in het zonnetje. Vandaag regent het, en tada er is weer veel meer actie op het forum :mrgreen:

Moederdag is al om al eigenlijk toch nog wel een fijne dag geworden. Vooral Rinse had tot zijn eigen verbazing het er heeeel moeilijk mee. We hebben ons dan ook beperkt tot het bellen van onze eigen mama’s en we zijn later in de middag (doorvoor was het gewoon te heet in de zon) nog naar Jelte* gegaan en hebben daar wat gedronken op een kleedje. Echt genieten was het. Tejo nog ff op een wipkip gezet (die staan daar niet voor niets :wink: ). Heerlijk was het zo.

Patricia, Balen zeg. Maareh… onregelmatig kan natuurlijk ook. Ik dacht net dat ik weer een beetje regelmatig was. Voor Jelte* was het drama, met wel tussenpozen van 8 weken. Tussen Jelte* en Tejo was het 30 tot 34 dagen. En nu leek het op 38/39 dagen, maar ik zit nu alweer op dag 44 :x

En het lijkt mij wel heeeeeeeel sterk als ik per ongeluk (maar wel gewenst, alleen wil ik nog ff wachten) nu weer zwanger ben. We hebben het heel voorzichtig en bovenal ook veilig gedaan.

Mijn schoonzus is ook bezig met zwanger worden. Dat wil zeggen in Januari is ze gestopt met de pil. Inmiddels is ze (na bijna 3 maanden) eindelijk 1 keer ongi geweest.

Tja, als je zwanger wil worden, zijn dat geen dingen waar je blij van wordt.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Regen??? Hier nog een heerlijk zonnetje

goh wist helemaal niet dat er een ander topic was…maar als t over bengeltjes gaat is dat voor mij niet aan de orde

en blijf ik dus gewoon lekker hier!!!

Ja t zwanger worden, de wens is er nogsteeds maar we gaan er heel relaxt mee om. Iedere maand is er weer een.

ben niet meer aan t temperaturen of met ovu testen bezig, weet toch wel ongeveer wanneer mijn ei springt

en ik eet en drink gewoon wat ik wil, ga er niet steeds rekening mee houden…doe gewoon mijn ding en we zien wel.

Jel het heeft hier vannacht en vanmorgen GEGOTEN!!! zat in compleet regenpak op mijn fietsie bah.

maargoed nu schijt de zon weer, ws bij jou nu regen???

Patricia, vervelend dat je zo onregelmatig bent ms kun je eens bloed laten prikken en je hormonen laten nakijken?

of wat homeopatische middelen nemen voor een regelmatig cyclus bijv teunisbloemolie of vitex agnus catus slikken

fijn weekend allemaal en fijn om jullie te horen!!!

dikke knuffel Anne :-*

Anne hier is het nog steeds droog gelukkig, ik hoop dat het morgen ook droog is want dan hebben we een familiedag en s’avonds gaan we naar Tineke Schouten.

nope, in fryslan is het nog droog, komt omdat wij ons eigen weergod hebben heh… jeweetwel Piet… hihi :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Patries is Antibioticum en zwanger raken wel umm goed of kan dat geen kwaad ?? Zomaar nieuwschierigheid van mij hoor…

Liefs Marike en alvast fijn weekend !

:dance:

Psies wij hebben Piet :lol: :lol:

Schiet trouwens op met jullie huis he, komen jullie nu echt pal aan het water of kijk je uit op die citroengarage?

Wij kijken uit op de citroengarage inderdaad ! Het witte huis rechts !! Grappig hè ?! We hebben pas een bloedmooie amberkleurige keuken uitgezocht, al zeg ik het zelf :oops:

zag net mooie oranje meubels staan… gaan er nu echt lekker mee bezig… leid ook wat af van de zwangerschap en nieuwe baan… :stuck_out_tongue:

er moet nog wel veel gebeuren hoor, regelen en uitzoeken en het kostenplaatje rond breien (een leeg kaal huis is ook weer zoiets, en dan de

tuin en schutting nog etc. etc.) pfieuw :hand:

dag buuv ! :lol:

Oh ik heb vanochtend nog ff geloerd bij je huis buuv, toen ik de hond uitliet het wordt echt mooi. Ik woon dus voorbij de Poiesz garage in die witte huizen met zwarte daken.

zo dus ik heb even van jullie provincie mogen genieten vorige week…hihi :mrgreen:

was overigens helemaal top hoor, hoewel Lauwersoog officieel Groningen is schaar ik t toch wel onder Friesland…

hopelijk vinden jullie dit niet erg… :o

fijn dat t nog droog is bij jullie, hier inmiddels ook hoor.

leuk een familiedag, wat gaan jullie doen Jel?

liefs Anne :-*

Geen idee wat we gaan doen, ik weet in ieder geval dat ze s’middags een voetbaltoernooi hebben dat doen ze altijd namelijk.

oke nou wel jammer van t weer want hier regent t weer nl…

maar heel veel plezier ze hebben vast ook wel een binnenprogramma

Hoi hoi,

Ik heb zowieso antibioticum die met zwangerschap mag hoor… Maar het gaat mij erom weer een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus, Ben er inmiddels al meer dan 1,5 jaar niet meer mee bezig geweest. Niet om meteen zwanger te worden :naughty: … Moet eerst nog voor een 0-meting, beetje raar als ik daar voor zou komen en ik zou al zwanger zijn… :mrgreen: :wink: Die 0-meting heb ik trouwens 29 mei in maastricht… Nog mensen daar in de buurt waar ik van 28 op 29 mei mag overnachten hihihi :mrgreen: .

Maar ik denk dat de anti-biotica inderdaad mijn temp onderdrukte ben er nu 1 dag vanaf en mijn temp is gelijk weer 37,5 dus eisprong is geweest… PFFFFFF… :mrgreen:

Meiden hier regen regen en nog eens regen is het bij jullie anders het is wel warm en benauwd bah… van mij mag het zonnetje weer gaan schijnen hoor…

Fijn weekend allemaal .

Liefs Patricia :-* :mrgreen:

Hey Anne, fijn dat je hebt genoten… Lauwersoog is waar de boot naar Schiermonniksoog vertrekt ? hmm altijd dat deel bij Friesland geannexeerd dan door mij :oops: Ik wordt de buuv van Marjel, Marjet en Marjel, een prima stel… :slight_smile: wij gaan wonen in http://www.poortvansneek.nl

We gaan zo op pad voor een vloer… fijn weekend !!

ow ziet er leuk uit Marjet!!! spannend zeg. altijd leuk om dan voor de inrichting te gaan kijken he

enne ja dat is idd waar de boot naar Schier vertrekt, leuk park hoor we hebben erg genoten…ook nog even door het

platteland gereden voor de zeehondencréche was ook erg leuk

Patricia waarom moet jij helemaal naar Maastricht voor een 0 meting???

hier is t ook regen en nogeens regen bahhhhh gaan straks op pad voor de tuin, het is er prima weer voor.