zwanger willen worden en steeds ziek zijn??

Hallo wie herkent dit?

Wij zijn sinds sept/okt 2006 bezig voor ons 2e kindje met tot nu toe 1 m.a. als resultaat (aug.2007). Ik slik clomid 50 mg maar niet al die tijd. Na de m.a. een rustperiode gehad en 1 x niet geslikt vanwege overstimulatie.

Ik merk aan mezelf dat ik heel veel last heb van hormoonschommelingen. Het 1e jaar kreeg ik vreselijke last van mijn psoriasis en had ik dus erge jeuk. Na de ma. was de psoriasis ineens als sneeuw voor de zon verdwenen(op een paar kleine beenplekjes na), en nu ben ik alweer de hele winter ziek.

Echt elke 4 tot 6 weken lig ik een paar dagen in mijn bed, het is echt niet psychisch, ik ben echt ziek (griepachtige verschijnselen soms gepaard met overgeven diarree). Kijk een aantal keer waren we met het hele gezin ziek dat kan ik wel zetten.

Maar al die andere keren? Nu zit het heel erg in mijn hoofd dat het niet fit zijn/vaak ziek zijn en niet zwanger raken met elkaar te maken heeft. Dus of ik ben steeds ziek door de hormoonschommelingen, of ik raak niet zwanger omdat ik steeds ziek ben? :think:

Zo ik ben mijn verhaal kwijt en dat lucht al erg op, maar ik ben vooral benieuwd of iemand het herkent.

natas

wat naar dat je je steeds ziek voelt en bent!

ik heb hier geen ervaring mee wel vind ik het moeilijk worden tijdens de clomid ronde veel emoties komen er dan bij me los en voel me vaak niet lekker

werken wil minder goed maar daar ga en wil ik beslist naar toe want werken is een goede afleiding voor me :smiley: