Ik heb even na zitten denken of ik dit bericht zou plaatsen, ik wil geenszins mensen voor het hoofd stoten die al tijden bezig zijn met zwanger worden.
Maar ik vind mijn ervaringen ook wel bijzonder genoeg om te melden, al is er maar 1 iemand op het forum hier mee geholpen.
Ik ben destijds 3 jaar bezig geweest (ja, met manlief :mrgreen: ) voor ik zwanger werd. 6 x IUI, op naar de IVF (overigens zonder aanwijsbare reden dat het niet lukte). Vlak voor de IVF ben ik door mijn fysio (doet ook acupunctuur) getipt voor een collega van hem, acupuncturist volgens o.a. de Prognos methode. Zij meette mijn man en mij door. Ik had mijn man al volgestopt met omega 3, schijnt gunstig te zijn voor mannen. Volgens haar was dat helemaal niet nodig maar moest ik zelf aan de omega 3 :oops: .
Nouja, al met al, met wat pilletjes naar huis en binnen een maand (echt pal voor de IVF) : zwanger!
Een kennis van me, die maar niet zwanger raakte, is bij haar langs geweest en was binnen 3 maanden zwanger.
Na een heftige tijd met chemokuren had ik eigenlijk weinig hoop ooit nog zwanger te kunnen raken. Ik mocht meteen de MM in met IVF, maar dat wilde ik niet na alle medische gedoe. Het enige wat ik dan nog wel wilde proberen, was weer naar de acupuncturist. Ze gaf me van het voorjaar 2012 een poedertje wat niet te nassen was :sick: . Vond het wel weer even goed, er gebeurde niks en pas van het najaar dacht ik “als je nou wilt, moet je daar weer eens langs”. Therapeute zei dat poedertje ook niet veel gedaan had en gaf me een alternatief (niet eens voor zwangerschap maar voor mijn darmen en immuunsysteem). En jawel… poedertje maandje op… effe wachten… zwanger!!
Ik had het nooit verwacht dat dit nog eens mocht gebeuren, zeker na mijn voorgeschiedenis.
En ik kan dit lekker voor mezelf en mijn naaste omgeving houden, maar heel misschien is er hier 1 iemand die wat aan mijn verhaal heeft.
Daar hoop ik op. En voor die mensen die geen enkele waarde hechten aan mijn verhaal, lekker doorscrollen !
Wat een bijzonder verhaal, dit ga ik zeker in mijn achterhoofd houden
Mijn nichtje is na een lang traject zwanger geworden nadat ze druppels is gaan slikken via een homeopaat. Of het daardoor kwam? Ik geloof er wel in!