Ik ben nu 30 weken zwanger van nr 2 en krijg zo lang zamerhand van mijn familie de vraag wat ik leuk zou vinden om te krijgen voor Betsie :inlove: …Betsie is nl ook een meisje, waardoor veel kleertjes weer hergebruikt gaan worden van Marit…En geloof me de baby klerenkast zit helmaal “vol” :mrgreen:
Ik heb alleen geen idee wat ik "vragen"moet :eh:
Ik kan me zo verder ook helemaal niets bedenken wat ik nog nodig zou moeten hebben, of wat ik gemist heb in gebruik bij Marit…
jullie nog ideeen?
:mrgreen:
prenatal bonnen en dan sparen voor wat groots zoals een extra kinderstoel o.i.d.
Ze zijn ook allebei septemberkindjes of niet?
Zelfde jaargetijde, dus je kunt ook echt geen kleertjes vragen… :lol:
Ik vraag nu geld aan veel mensen, omdat ik graag een Lodger Shelter wil hebben. Maar die dingen zijn zo duur. Ze weten in ieder geval wel wat ik er voor ga kopen.
Misschien voor jou ook een idee? Een groot kado bedenken en daar geld voor vragen?
Speelgoed voor de oudste, little people, fietsje, schommel, Daar heeft Betsie straks ook wat aan.
Wij hebben ook om speelgoed voor de oudste gevraagd om twee redenen:
- de jongste krijgt niet alleen maar cadeautjes
- de jongste kan er later ook mee spelen.
En als mensen beslist iets voor de jongste wilden geven, had ik een lijstje met dingen erop zoals een kinderbestekje, kinderservies, voorleesboekjes, cadeaubonnen van de plaatselijke babywinkel.
Ik zag ergens hoezen om van je voedingskussen een poef te maken, ik ga dat op mijn lijstje zetten, want dat kussen heb ik alleen in de zwangerschap gebruiikt. Verder hebben we een 2e kinderstoel gekocht die je natuurlijk ook kan vragen aan meerdere mensen tegelijk. Zelf denk ik nog aan een hangmatje voor in de box. Bonnen van een duurdere winkel waar je zelf niet snel iets koopt ehm…ik denk verder want wij krijgen ook een betsie en hebben al een meid haha! We hebben een maart en straks novemberkindje, dus denk dat hier een winterjas ook wel iets wordt, en daar bonnen voor ofzo.
Ik dacht al dat ik ergens eenzelfde vraag had gezien 8) Hier ook nog tips misschien!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=75977
Tis inderdaad ook een september kindje :mrgreen:
Speelgoed vragen :think: :think: …Ik heb echt mijn hele huis al vol staan met :think: peelgoed voor Marit…
Bonnen vindt ik ookal weer zoiets…Overige familie ga ik dat denk ik wel aangeven ja, maar zoals bij mijn ouders/schoonouders en zus vindt het zo raar om een bon te vragen!
Dan moet ik toch es ff flink gaan nadenken over een wat groter kado :think:
Ik heb hier ook al eens een topic over gestart:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=68287&highlight=
Uiteindelijk is het geld geworden…waarvan we een nieuw wipstoeltje hebben gekocht (de andere was wat gammel geworden) en toch een paar kleertjes, want het is ook niet leuk om het nieuwe wereldwondertje alleen in second-hand-clothes te zien…
Verder is de spaarrekening voor later ook een goede tip: kun je ook bij elke verjaardag het geld opzetten dat je dan vraagt, zodat als je Betsie echt geld gaat kosten iets achter de hand hebt.
Wij hebben bij de 3de en nu de 4de in aantocht een envelopje op het geboortekaartje geplaats.Hebben wel kado’s gekregen maar merkte dat mensen het ook wel leuk vonden om bonnen te geven
Danielle
Een babyswing :thumbup: of had je die al voor Marit :think: ?
wij hebben een fietsstoeltje voor achterop gevraagd
Fietstoeltje, wipper, nieuwe kleertjes kinderstoel, zijn er allemaal al :oops: :oops:
Hoi Deb! :mrgreen: , Babyswing had ik nog niet, vindt dat juist weer zonde van me geld om het daaraan uit te geven :oops: :oops:
Ik denk ff verder, en kijk ff bij jullie linkjes…
- geld
- bonnen
- luiers
- billendoekjes
Wel handig dit topic.
Ik had er zelf nog niet zo bij stil gestaan.
Heb eigenlijk niks meer nodig en als er dan toch nog iets bij moet dan kopen we het, maar dat ga ik dus niet doen en hou het dan voor een kado.
Als ik ooit weer een meisje zou krijgen in hetzelfde seizoen, dan zou ik (denk ik nu) willen hebben:
-hangmatje voor in de box
-buikdrager of sling
-geld voor een extra kinderstoel
Ik wist eerst ook niet wat ik moest vragen, maar wij wilden graag zo’n kid-sit voor achter de bugaboo voor nummer 1 zodat die op dagjes uit ook kan zitten. Nou ga ik daar dus voor sparen /geld voor vragen
@~Claudia28~ wrote:
Hoi Deb! :mrgreen: , Babyswing had ik nog niet, vindt dat juist weer zonde van me geld om het daaraan uit te geven :oops: :oops:
.
Nee echt??? Ik heb er ook1 gekregen voor Emma en ik vind het helemaal super ( en zij ook hihi).