@suus_je wrote:
hoi, hoi,
ik ben weer zwanger, over de vorige zwangerschap wil ik ff niets kwijt, is helemaal mis gegaan op het einde, maar nu dus van nr 3 zwanger.
hoe maak je ook al weer zo’n ding onder je profiel??? van hoe lang je zwnager bent
Suus van harte meid :inlove: :dance: .
Wat goed om weer iets van je te horen.
dikke :hug: :hug:
En als je ons linkje wil voor het priveforum pb me dan even :-*
GEFELICITEERD!!!
Ik hoop dat alles deze keer goed blijft gaan…
Het linkje kan je vinden onder community.
ik heb gekeken, maar nu moet ik daar voor betalen??? was toch eert niet, of kijk ik helemaal fout nu?
nee je hoeft er niet voor te betalen hoor.
Als je community aanklikt moet je even naar beneden scrollen. Daar kan je naar leuke hebbedingetje en daar kan je dan je banner aanmaken.
Succes :thumbup:
valery
alle nieuwe meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd…
ikke vandaag 12 weken…wat een geweldig gevoel…vanavond lekker een stukje taart eten om het te vieren :dance: :inlove:
Wow, merel, je eerste mijlpaal is bereikt :dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd!!!
Lieve dames!
Ik ben wel nieuw hier maar ik wil het toch even zeggen:
IK BEN ZWANGER!!! :inlove:
En dolgelukkig! Het is m’n eerste en na een operatie aan mijn baarmoederhals had ik niet verwacht dat het zo snel zou lukken.
Helemaal happy!
liefs een aanstaande mama
@Mcmac wrote:
Lieve dames!
Ik ben wel nieuw hier maar ik wil het toch even zeggen:
IK BEN ZWANGER!!! :inlove:
En dolgelukkig! Het is m’n eerste en na een operatie aan mijn baarmoederhals had ik niet verwacht dat het zo snel zou lukken.
Helemaal happy!
liefs een aanstaande mama
Gefeliciteerd meid :dance: :inlove:
@merel33 wrote:
alle nieuwe meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd…
ikke vandaag 12 weken…wat een geweldig gevoel…vanavond lekker een stukje taart eten om het te vieren :dance: :inlove:
Wauw jij gaat ook al zo hard.
Hoe voel je je?