Zwanger, Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Om hier in zwanger zijn een sticky te maken waar iedereen haar zwangerschap kan aankondigen.

Ik zie vaak pas in een ander toppic dat iemand zwanger is en dan moet je in iemands anders toppic gaan feliciteren.

Ik weet je kan de maandmamma’s in de gaten houden maar dan heb je helemaal een dagtaak aan kok :wink: .

Ik weet niet of er ooit alzoiets is geweest ofzo, en zo ja mag die weer op slot, maar het leek mij wel een aardig idee.

:-*

he hoe ben je toch op dit idee gekomen :mrgreen: :thumbup:

ik ben voor.!!!

Ja leuk idee!!!

By the way… IK BEN ZWANGER!!! :mrgreen:

Dames gefeliciteerd!! :-*

pinkie gefeliciteerddddddddd :thumbup: :dance: :clap:

Ja leuk joh! :smiley:

Pinkie, dat bedoelt ze dus… Ik wist namelijk niet eens dat het was mis gegaan, omdat ik het andere topic niet volgde.

Van harte meid, heel veel succes en deze keer gaat het vast en zeker goed!!!

@Pinkie wrote:

Ja leuk idee!!!

By the way… IK BEN ZWANGER!!! :mrgreen:

Gefeliciteerd meid!!! :inlove: :dance:

:-*

Het ‘probleem’ is, is dat dit deel niet is afgeschermd voor Niet-leden en dat dat dus betekend dat ook gasten hier kunnen meelezen.

Nu is het 9 maanden mama topic een topic UITGEREKENDE DATUM welke jullie mogen gebruiken voor je zwangerschapsaankondiging.

Aangezien er in dat andere topic toch niemand komt proberen we het maar gewoon zo.

We zien wel of er animo voor is.

Nu enkel nog een goeie titel vinden, iemand een ideetje?

Zwanger, gefeliciteerd ofzo iets?

het verrassing topic ?

Zie banner :inlove:

Waaaa Wawa gefeliciteerd!!! :inlove: :dance: :inlove:

leuk intiatief…

Iedereen gefeliciteerd :dance:

@Wawa wrote:

Zie banner :inlove:

Gefeliciteerd meid :dance:

Ook een derde op komst :mrgreen: :wink:

gefeliciteerd wawa

Ik vind het felicitatietopic nu al een succes. Ik heb vandaag de termijnecho gehad, maar wilde de hele week hier al iets neerzetten :oops:

Wawa meis!!! :inlove: Gefeliciteerd!!! :-*

Wat leuk, gefeliciteerd dames!

Hopelijk kan ik het hier binnenkort ook melden :mrgreen:

@Wawa wrote:

Ik vind het felicitatietopic nu al een succes. Ik heb vandaag de termijnecho gehad, maar wilde de hele week hier al iets neerzetten :oops:

Je hebt het inderdaad lang voor je kunnen houden.

kwam je er zo laat pas achter dan?

Wij wel bij deze zs was ik bij de eerste afspraak en echo al over de 12 weken heen.