Sjaantje, inge en zonnetje ook allemaal van harte meiden!!! :dance: :inlove:
Inge wat vindt je zo bijzonder, dat er veel na een ander kindje al snel zwanger zijn of proberen te worden?
Of dat de zwangeren hier van aan de lopende band rollen? :mrgreen:
Want dat blijft inderdaad gewoon doorgaan hierzo, het lijkt net een legbatterij op kok :lol: :lol: :lol:
ja van de lopende band zo vel tegelijk de zelfde tijd maar snel of niet snel naar elkaar dat is iederes eigen keuzen en soms gaat het wel en soms niet mijn keuze was daar in dat ik er tijd tussen had zitten
1ste zelfstandig en dan 2de weer volop bezig en dat je dan een beetje hulp krijgt van de eerste vind ik zo lief niet vragen maar dat het uit zich zelf komt
Matsjo wat ontzettend balen zeg… Je hebt nog een paar dagen te gaan en daar kan natuurlijk nog best wel wat in veranderen.
Sjaantje; je bent nu iig over de gevarenzone heen. Misschien wel leuk om je aan te melden. We zijn inmiddels met 30 meiden. Gezellige drukke boel, hiihihihihi
Weet al vanaf vorige week zondag dat ik zwanger ben, had positief getest maar kon het pas geloven als ik beebje op de echo had gezien en zojuist was het zover!!! Ben 3 wkn minder ver dat de ldlm zou aangeven, maar dat maakt allemaal niet uit, had ik ook wel een beetje verwacht. Maar we hebben een kloppend hartje gezien en gehoord!!! :inlove:
Weet al vanaf vorige week zondag dat ik zwanger ben, had positief getest maar kon het pas geloven als ik beebje op de echo had gezien en zojuist was het zover!!! Ben 3 wkn minder ver dat de ldlm zou aangeven, maar dat maakt allemaal niet uit, had ik ook wel een beetje verwacht. Maar we hebben een kloppend hartje gezien en gehoord!!! :inlove:
Ben helemaal in de wolken!!!
ik ben dus ZWANGER!!! :dance: :dance: :dance:
Wouw Femmie gefeliciteerd meis :dance: :inlove: .
Ik had hetzelfde als jouw alleen op mijn termijn-echo was ik al 3 weken verder, dat is ook schrikken hoor kan ik je zeggen, ben je ineens al over de 12 weken heen.
Ik had geelzen bij de jan-mamma’s dat je dit keer spontaan zwanger bent geworden bijzonder hoor.